Anonym bruker Skrevet 16. november 2019 #1 Skrevet 16. november 2019 Kan vi lage en tråd hvor alle kan gi hverandre tips til kalendergaver? Jeg har i alle år kjøpt 48 små ting, hvorav mesteparten ender i søpla innen et år. I år vil jeg gi ting som er nyttige men morsomme å få, og gjerne som varer litt, eller forbruksting. Jente 9 år og gutt 7 år. Anonymkode: f88b1...bb2
Anonym bruker Skrevet 16. november 2019 #2 Skrevet 16. november 2019 Sjokoladen som følger med holder vel... Anonymkode: a2149...ef6
Anonym bruker Skrevet 16. november 2019 #3 Skrevet 16. november 2019 Vi Har; Tannbørste, tannkrem, perlebrett med julemotiv, godt på lørdager., bake 5 forskjellige julekaker(5 dager), pynte pepperkakehus, bake bursdagskake, julenisse til rommet, tur på kino, blir også nå sokker og noe annet småting. Anonymkode: cb537...d5b
Anonym bruker Skrevet 16. november 2019 #4 Skrevet 16. november 2019 lommelykt julepynt julekrus sokker truser aktiviteter Anonymkode: a4005...c0b
Anonym bruker Skrevet 16. november 2019 #5 Skrevet 16. november 2019 Alltid julepysj i nr 1, i år kjøpt på Big Smile på Cubus. Lyslenke med juletrær på, kjøpt for 10 kr på Rusta Perlebrettsett med julemotiv Julesokker, kjøpte noen pusete gode noen på Normal Julete hårstrikker, kjøpt på Normal Lag ditt eget slim, pakke kjøpt på Upstairs Leppepomade Neglelakk og negleklistremerker med julemotiv Nøkkelring Sjokoladebiter Tyggis Anonymkode: ac50d...b77
Anonym bruker Skrevet 16. november 2019 #6 Skrevet 16. november 2019 han får 10 aktiviter her, godt på de 3 lørdagene, så har jeg kjøpt fotballkort i resten og så får han bok den 24, han er ikke noe glad i og leke Anonymkode: 9430c...c6a
Anonym bruker Skrevet 16. november 2019 #7 Skrevet 16. november 2019 Julegenser eller julenattdrakt 1 -2 desember. Julesokker Jule hårpynt Jule øredobber Julesmykker Juleblyanter Sminkeskoster Neglelakk Eg har kjøpt alt dette på ebay og normal. Og genser /nattdrakt på den big smile dagen på cubus til 40 % Kan og kjøpe lego og dele opp på fleire dager. Dersom dei liker å fiske, så er det kjekt med fiskeutstyr som sluk osv. Anonymkode: 9b472...c83
Anonym bruker Skrevet 16. november 2019 #8 Skrevet 16. november 2019 Badebomber, fargestifter, viskelær, sokker, truser(kjøper gjerne en pakke med fler og fordeler over noen dager), tannbørste, tannkrem, klistremerker, reflekser, lommelykt. Pleier f.eks å gi de en pepperkakeform den dagen vi skal bake pepperkaker. Går man tom for ideer til ting så er det jo fint å skrive ned aktiviteter og pakke inn; filmkveld, spillekveld, grille pølser i hagen, bake julekaker, julemarked. Anonymkode: 9216f...3d8
Anonym bruker Skrevet 16. november 2019 #9 Skrevet 16. november 2019 Det eneste sikre er ting som kan spises. Anonymkode: 6479c...7b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå