Anonym bruker Skrevet 16. november 2019 #1 Skrevet 16. november 2019 Jeg og mannen var ute med 2 av hans kollegaer og konene i går. Etter middag gikk konene ut for en røyk. Da de kom inn sa hun ene: vi har har funnet ut at dere skal feire nyttårsaften hos oss, sa hun til den andre mannen. Han sa: men foreldrene mine kommer. Ja, men blir med dem også sa konen. Begge mennene bare satt og nikket. Jeg hadde aldri avtalt noe sånt før jeg har avtalt det med min mann. Har du?? Anonymkode: 171ab...f58
Anonym bruker Skrevet 16. november 2019 #2 Skrevet 16. november 2019 Det kan jo tenkes at mennene valgte å ta diskusjonen etter at de hadde kommet hjem, da. Anonymkode: 5856d...e41
Anonym bruker Skrevet 16. november 2019 #3 Skrevet 16. november 2019 Nei, vi blir enige oss i mellom først, alltid! Anonymkode: 7999d...23e
Pobie Skrevet 16. november 2019 #4 Skrevet 16. november 2019 Mannen min kunne jo godt sagt seg enig i noe slikt uten at jeg var tilstede, men han hadde jo da selvfølgelig sjekket med meg etterpå og heller ikke avtalt noe hvis han visste at vi allerede hadde planer. Vi bestemmer sammen.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2019 #5 Skrevet 16. november 2019 Verken jeg eller mannen min legger planen på den måten. Jeg ville sagt tusen takk for invitasjonen, men la meg sjekke med mannen min først. Og hvis han mot formodning skulle avtalt noe som krasjer med noe som allerede er avtalt, og som vi ikke ønsker å endre, så må han ta jobben med å gi beskjed. Anonymkode: d9f13...1fa
Anonym bruker Skrevet 16. november 2019 #6 Skrevet 16. november 2019 Dette kunne i teorien vært oss(men ikke om foreldre skulle komme). Det er ofte jeg som tar slike avgjørelser. Mannen min er en»go with the flow» type. Det meste er greit for han og vi er nesten alltid enig. Vi har vært sammen i over 20 år og kjenner hverandre godt. Jeg hadde ikke foreslått å feire nyttårsaften sammen med noen han ikke liker(om de finnes). Større avgjørelser tar vi alltid sammen. Anonymkode: ed14e...f63
Anonym bruker Skrevet 16. november 2019 #7 Skrevet 16. november 2019 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg og mannen var ute med 2 av hans kollegaer og konene i går. Etter middag gikk konene ut for en røyk. Da de kom inn sa hun ene: vi har har funnet ut at dere skal feire nyttårsaften hos oss, sa hun til den andre mannen. Han sa: men foreldrene mine kommer. Ja, men blir med dem også sa konen. Begge mennene bare satt og nikket. Jeg hadde aldri avtalt noe sånt før jeg har avtalt det med min mann. Har du?? Anonymkode: 171ab...f58 Nei, det funker ikke her. Vi er begge enige før noe blir avgjort. Anonymkode: 603d0...5d1
*Miss Marple* Skrevet 16. november 2019 #8 Skrevet 16. november 2019 Dette kunne vært oss (men ikke om vi hadde invitert andre). Jeg vet hvem mannen kan tenke seg å være sammen med, og jeg spør ikke han før jeg akseptere ev invitasjoner om jeg ellers vet at det passer. Vi har vært sammen en mannsalder og jeg kjenner han godt nok til å ta sånn avgjørelser.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2019 #9 Skrevet 16. november 2019 Det kunne jeg lett ha gjort. Kjenner han jo såpass at jeg vet hva han hadde satt pris på og ikke. Anonymkode: 0d765...f76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå