Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #1 Skrevet 15. november 2019 Jeg var innom en gruppe i går bare for å se litt. I morges hadde jeg fått en notification - en av mine venner hadde invitert meg til å bli med i denne gruppen. Gruppen har eksistert i årevis, og jeg og denne bekjente har vært venner på facebook noen år. Jeg synes det var veldig tilfeldig at han plutselig skulle invitere meg til den gruppen innenfor noen timer etter at jeg hadde besøkt den. Kan fb ha tipset mine venner som er medlemmer om at jeg hadde vært der inne eller noe sånt? Han er ikke administrator der. Anonymkode: b4c80...3a4
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #2 Skrevet 15. november 2019 Det kommer opp forslag hos medlemmer om hvem de kan invitere. Jeg tviler ikke på at Facebook har en algoritme som viser deg som et alternativ på hvem han kan invitere, siden du var innom der. Anonymkode: 366db...453
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #3 Skrevet 15. november 2019 Jeg tror veldig lite er tilfeldig med fb Anonymkode: 91103...bfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå