Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #1 Skrevet 15. november 2019 Vi er prøvere, mensen har vært forsinket med 3 dager og i dag kommer dette. Alle tester jeg har tatt har vært negative. Hva vil du kalle dette? Anonymkode: c6b3f...d0e
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #2 Skrevet 15. november 2019 Det der kaller jeg batshit crazy. Anonymkode: 1906b...435
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #3 Skrevet 15. november 2019 Altså...seriøst?? Den overskriften din burde ha et skikkelig varsel, æsj Anonymkode: 8cbcd...3e8
Himmel og hav Skrevet 15. november 2019 #5 Skrevet 15. november 2019 Mensen. Spotting er små prikker. Kanskje bare på papiret.
amandine Skrevet 15. november 2019 #6 Skrevet 15. november 2019 (endret) Det er faktisk grenser for hva som er greit å legge ut på nett. Selv med beskrivelse i overskriften. Du er langt utenfor. Ellers vil jeg si mensen. Spot er jo flekk. Det der er dessverre for mye til å kategoriseres som flekk. Endret 15. november 2019 av amandine
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #8 Skrevet 15. november 2019 Jeg vil kalle det ekkelt. Må nesten le litt av at du legger ut bilde på nettet av et bind med blod i. Hvordan kom du på det? Anonymkode: 2ac17...66e
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #9 Skrevet 15. november 2019 Uuææææh! Det ser ut som bæsj. Sånt er ikke greit å legge ut. Anonymkode: 23654...09a
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #10 Skrevet 15. november 2019 Hva i helvete? Hvem legger ut sånt? Og det er jo ikke friskt blod engang så det har ligget i bindet en stund for å si det mildt!! Anonymkode: c06cc...295
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #11 Skrevet 15. november 2019 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vil kalle det ekkelt. Må nesten le litt av at du legger ut bilde på nettet av et bind med blod i. Hvordan kom du på det? Anonymkode: 2ac17...66e Nei, hvordan kom jeg på det? Ved å ha sett lignende tråder på forum før? Og fordi vi er kvinner som alle (nesten) har mensen og fordi jeg aldri har tenkt på det som ekkelt? Fordi jeg er usikker på hva det er da det ikke var friskt blod og jeg tenkte at jeg som kvinne kunne høre med andre kvinner som også har mensen, eller har opplevd spotting?🤷🏻♀️ Men kan jo gi deg noen eksempler... https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144372316-mensen-også-kommer-plutselig-dette-ut-ekkelt-bilde/?tab=comments#comment-149052483 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1322132-skam-ekkelt-bilde-spotting-midt-i-syklusen/?tab=comments#comment-24352888 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1313968-hva-er-dette-i-skjeden-bilde/?tab=comments#comment-24142142 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1307654-vondt-og-slimklump-fra-skjeden-hva-kan-det-være-advarsel-ekkelt-bilde/?tab=comments#comment-24012370 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1295761-spontanabort-advarer-mot-forstyrrende-bilde/?tab=comments#comment-23769479 Beklager til dere andre som syntes et bind med blod i var så ufyselig og ekkelt. Jeg trodde det ville holde å skrive OBS! Bilde. Visste ikke at jeg måtte skrive «kjempeutroligvoldsomt ekkelt mensenbilde i bind», kanskje dere ville latt være å klikke dere inn på tråden da og (eller?) bli dårlige. Men tydeligvis så er mensen i bind ekkelt blant voksne kvinner. Jeg har «rapportert» meg selv og bedt admin slette innlegget pga reaksjonene deres, slik at dere slipper å få mareritt. Ellers vil jeg takke de få som faktisk ga meg et voksent svar på det jeg lurte på og dere som var voksne nok til å la være å kommentere. TS Anonymkode: c6b3f...d0e
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #12 Skrevet 15. november 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei, hvordan kom jeg på det? Ved å ha sett lignende tråder på forum før? Og fordi vi er kvinner som alle (nesten) har mensen og fordi jeg aldri har tenkt på det som ekkelt? Fordi jeg er usikker på hva det er da det ikke var friskt blod og jeg tenkte at jeg som kvinne kunne høre med andre kvinner som også har mensen, eller har opplevd spotting?🤷🏻♀️ Men kan jo gi deg noen eksempler... https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144372316-mensen-også-kommer-plutselig-dette-ut-ekkelt-bilde/?tab=comments#comment-149052483 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1322132-skam-ekkelt-bilde-spotting-midt-i-syklusen/?tab=comments#comment-24352888 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1313968-hva-er-dette-i-skjeden-bilde/?tab=comments#comment-24142142 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1307654-vondt-og-slimklump-fra-skjeden-hva-kan-det-være-advarsel-ekkelt-bilde/?tab=comments#comment-24012370 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1295761-spontanabort-advarer-mot-forstyrrende-bilde/?tab=comments#comment-23769479 Beklager til dere andre som syntes et bind med blod i var så ufyselig og ekkelt. Jeg trodde det ville holde å skrive OBS! Bilde. Visste ikke at jeg måtte skrive «kjempeutroligvoldsomt ekkelt mensenbilde i bind», kanskje dere ville latt være å klikke dere inn på tråden da og (eller?) bli dårlige. Men tydeligvis så er mensen i bind ekkelt blant voksne kvinner. Jeg har «rapportert» meg selv og bedt admin slette innlegget pga reaksjonene deres, slik at dere slipper å få mareritt. Ellers vil jeg takke de få som faktisk ga meg et voksent svar på det jeg lurte på og dere som var voksne nok til å la være å kommentere. TS Anonymkode: c6b3f...d0e Fornærmet au Anonymkode: 8cbcd...3e8
MarshOfDecay Skrevet 15. november 2019 #13 Skrevet 15. november 2019 Jeg skjønte fra tittelen hva jeg kom til å se og det burde virkelig alle andre kvinner, også. Hva annet kunne det være? Jeg synes det ser ut som starten på mensen. Håper den sitter neste gang, HI
Easypeasy Skrevet 15. november 2019 #14 Skrevet 15. november 2019 Herregud, så utrolig barnslige dere er! Voksne damer som oppfører seg som fjortiser, æsj🤮 Ikke bry deg, hi. Jeg synes ikke det er ekkelt. Det er mensen, som er helt naturlig og skal ikke tabubelegges. Men for å svare på spørsmålet ditt så ser det mer ut som «starten» på mensen. Spotting er annerledes. Ønsker deg lykke til ved neste forsøk, fra prøver til prøver🤞🏻
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #15 Skrevet 15. november 2019 Mange rare reaksjoner her gitt... Sånn ser det ut et par dager før mensen bryter ut helt hos meg. Når jeg tenker meg om hadde jeg også sånn da jeg ble gravid med nr 2 men da kom aldri mensen ordentlig. Lykke til videre med prøvingen! Anonymkode: 52be0...a0b
Elizabeth Skrevet 15. november 2019 #16 Skrevet 15. november 2019 6 minutter siden, MarshOfDecay skrev: Jeg skjønte fra tittelen hva jeg kom til å se og det burde virkelig alle andre kvinner, også. Hva annet kunne det være? Jeg synes det ser ut som starten på mensen. Håper den sitter neste gang, HI Unnskyld, men selv har jeg aldri hatt en sånn mens, eller start. Men det var fint hun fikk et svar til slutt da🙂
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #17 Skrevet 15. november 2019 Jeg skjønte også at dette kunne være «mye» men klikket meg inn for det, tilfelle jeg kan dele min erfaring og deling. henger ikke ut HI men svarer det jeg tror. Jeg tror dessverre du får mensen nå, beklager. lykke til! Neste gang går det 😍 Anonymkode: 94257...579
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #18 Skrevet 15. november 2019 Det er jo avføring Anonymkode: e14ef...dfb
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #19 Skrevet 15. november 2019 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva i helvete? Hvem legger ut sånt? Og det er jo ikke friskt blod engang så det har ligget i bindet en stund for å si det mildt!! Anonymkode: c06cc...295 Og hvem kommenterer noe så dumt og uvitende? Jeg får alltid brun mensen først, før det kommer friskt blod. Dette er helt normalt. Ikke bry deg, HI. Her er det uvitende folk med lav IQ som svarer, og de andre som svarer deg nedlatende her er det bare å riste på hodet av. De har mensen de også, og bretter slike bind hver mnd. Masse lykke til ved neste forsøk, nå får du mensen.. Anonymkode: 64a56...032
amandine Skrevet 15. november 2019 #20 Skrevet 15. november 2019 For min del handler det overhodet ikke om at mensen er ekkelt eller noe sånt, bare for å ha sagt det. Og jeg er hverken prippen eller snerpete, men jeg synes det er over en grense å ta og også å legge ut bilder mens man åpenbart sitter på do.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #21 Skrevet 15. november 2019 32 minutter siden, amandine skrev: For min del handler det overhodet ikke om at mensen er ekkelt eller noe sånt, bare for å ha sagt det. Og jeg er hverken prippen eller snerpete, men jeg synes det er over en grense å ta og også å legge ut bilder mens man åpenbart sitter på do. Så sart a, gitt. Hvorfor klikker du deg inn på en sånn tråd dersom du ikke tåler å se blod i et bind? Anonymkode: 3e955...931
Musemora Skrevet 15. november 2019 #22 Skrevet 15. november 2019 1 time siden, MarshOfDecay skrev: Jeg skjønte fra tittelen hva jeg kom til å se og det burde virkelig alle andre kvinner, også. Hva annet kunne det være? Jeg synes det ser ut som starten på mensen. Håper den sitter neste gang, HI Jaggu enig med deg. Snakk om å ta av for litt blod i et bind🤷🏻♀️
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #23 Skrevet 15. november 2019 Helt normalt med brunt blod før mensen kommer. Anonymkode: 17b3c...ea9
Anonym bruker Skrevet 16. november 2019 #24 Skrevet 16. november 2019 Ble litt satt ut selv, ikke av bildet men av de utrolig barnslige kommentarene du har fått. Min mens starter også slik, spesielt hvis den kommer på en annen tid av døgnet enn det som er mest vanlig. Det kan gå opptil et døgn før det friske blodet kommer. Anonymkode: 4523d...fdd
Anonym bruker Skrevet 16. november 2019 #25 Skrevet 16. november 2019 Fy fader for en saueflokk dere er! Første kommentaren om hvor utrolig ekkel TS er og alle dere andre idioter som bare mater på med lignende kommentarer.... Herregud! Det ser ut som helt vanlig mens. Ikke noe å være urolig for. Tror jeg. Uten å kjenne din kropp. Anonymkode: c9da5...9b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå