Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #1 Skrevet 15. november 2019 På tirsdag denne uken fikk jeg beskjed om å møte neste fredag. Det ER om en uke sant? Jeg vet det er det. Men så nervøs jeg tar feil. Ingen nummer å dobbeltsjekke med. Anonymkode: 5d8aa...cd0
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #2 Skrevet 15. november 2019 Folk tolker dette veldig forskjellig så her kan det lett bli misforståelser. Det beste er om du får kontakt med vedkommende på en eller annen måte. Anonymkode: 17272...daf
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #3 Skrevet 15. november 2019 Ja, neste fredag betyr at dere skal møtes neste fredag, ikke førstkommende, men neste. Likevel er det mange som bruker disse frasene feil, så jeg får alltid bekreftet med dato når noen sier sånt til meg. Anonymkode: 83112...2c3
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #4 Skrevet 15. november 2019 Ofte betyr det førstkommende fredag. Det må dobbeltsjekkes. Neste uke starter i mitt hode førstkommende mandag. Neste år starter 1/1-2020. Neste gang vi møtes er den første gangen vi møtes fra nå. Neste fredag er for meg difust. Hvis det blir sakt en torsdag ville jeg regne med at det var om 8 dager. Om det ble sakt i helgen ville jeg forvente at det var førstkommende. Anonymkode: 320ca...ff4
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #5 Skrevet 15. november 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ofte betyr det førstkommende fredag. Det må dobbeltsjekkes. Neste uke starter i mitt hode førstkommende mandag. Neste år starter 1/1-2020. Neste gang vi møtes er den første gangen vi møtes fra nå. Neste fredag er for meg difust. Hvis det blir sakt en torsdag ville jeg regne med at det var om 8 dager. Om det ble sakt i helgen ville jeg forvente at det var førstkommende. Anonymkode: 320ca...ff4 Det er ikke så fryktelig vanskelig. Sies det i helga, så er det førstkommende. Men om det sies fra mandag så er det neste. Anonymkode: 35e62...f0c
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #6 Skrevet 15. november 2019 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke så fryktelig vanskelig. Sies det i helga, så er det førstkommende. Men om det sies fra mandag så er det neste. Anonymkode: 35e62...f0c Det ville jeg ikke stolt på. Mandag er i grenseland. Anonymkode: 320ca...ff4
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #7 Skrevet 15. november 2019 Jeg tror de aller fleste mener fredag om over en uke, men det kan misforstås, så jeg ville dobbeltsjekket. Anonymkode: d6c13...cd3
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #8 Skrevet 15. november 2019 Fant ut av det. Det er om en uke. Ble litt stresset fordi folk bruker det feil. hi Anonymkode: 5d8aa...cd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå