Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #1 Skrevet 15. november 2019 Er den så bra som den virker? Hvilken er evt best av de forskjellige merkene? Anonymkode: 5ced0...8f4
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #2 Skrevet 15. november 2019 Jeg har det ikke selv, men stengt tatt er det vel det samme som varmluftsovn? Jeg bruker ikke olje når jeg steker i den heller jeg... så jeg har ikke kjøpt slik pga ovnen dekker jo samme behov. Anonymkode: 76ae5...8bd
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #3 Skrevet 15. november 2019 Den er genial.vært flere tråder om her tidligere også☺️ Anonymkode: a6d5e...aac
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #4 Skrevet 15. november 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Den er genial.vært flere tråder om her tidligere også☺️ Anonymkode: a6d5e...aac Så bra. Den er ikke en varmluftsovn altså? Hvilken mat lager du i den? Anonymkode: 5ced0...8f4
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #5 Skrevet 15. november 2019 Elsker min og bruker den minst en gang om dagen, nei smaker bedre enn varmluftovn synes jeg. Lager fiskepinnet, vårruller og en del grønnsaker. Har Philips. Anonymkode: 783c2...3f0
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #6 Skrevet 15. november 2019 Har faktisk den dyreste og største fra europris, ofte på salg også. Veldig fornøyd! Har lånt en tidligere som er fra Philips, men synes den fra europris faktisk er bedre. Hatt den i 1 år ca nå og brukes flittig. Lett for barna å lage seg f.eks chips og pølse, steker baguetter i den osv. Kan ha alt mulig av kjøtt, kylling osv i den. Har bare litt olje i bunnen under maten(valgfritt). Kan ikke sammenlignes med varmluft, er så mye bedre. Endelig skikkelig sprø pommes frites. Anonymkode: 362ec...26e
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #7 Skrevet 15. november 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Har faktisk den dyreste og største fra europris, ofte på salg også. Veldig fornøyd! Har lånt en tidligere som er fra Philips, men synes den fra europris faktisk er bedre. Hatt den i 1 år ca nå og brukes flittig. Lett for barna å lage seg f.eks chips og pølse, steker baguetter i den osv. Kan ha alt mulig av kjøtt, kylling osv i den. Har bare litt olje i bunnen under maten(valgfritt). Kan ikke sammenlignes med varmluft, er så mye bedre. Endelig skikkelig sprø pommes frites. Anonymkode: 362ec...26e Mmm så digg 👌 Anonymkode: 5ced0...8f4
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #8 Skrevet 15. november 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Elsker min og bruker den minst en gang om dagen, nei smaker bedre enn varmluftovn synes jeg. Lager fiskepinnet, vårruller og en del grønnsaker. Har Philips. Anonymkode: 783c2...3f0 Så gøy 👌 Anonymkode: 5ced0...8f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå