Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #1 Skrevet 15. november 2019 Har fått fotvorte i en alder av 30. Hvordan få bort dette? Noen som har gode tips? Anonymkode: efd25...a31
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #2 Skrevet 15. november 2019 Kjøp et sånt sett på apoteket for å fryse den. Anonymkode: 4953a...63c
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #3 Skrevet 15. november 2019 Klin på den flytende, verucid(?), har absolutt best erfaring med den. Hørt av andre at frysingen fungerer dårlig. Men verucid fungerer best på hvite vorter, har du brun så prøv noe annet. Anonymkode: c563f...7ef
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #4 Skrevet 15. november 2019 Jeg har hatt to vorter på høyre hånd, de måtte begge skjæres bort av lege da ingen av de ble påvirket av frysing o.l. Det tok kanskje 15 min fra jeg kom inn til legen, to sting på hvert sted hvor vortene satt. Jeg vil anbefale dette dersom frysing ikke virker første gang, da blir du fortere ferdig med å ha sår som trenger behandling på foten. Frysing gir jo liknende somn brannskader, og må behandles deretter. Lykke til! Anonymkode: 88376...0ba
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #5 Skrevet 15. november 2019 Har best erfaring med vortefri. Verucid tok ikke vortene her. Anonymkode: ee8d0...6aa
Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #6 Skrevet 25. november 2019 Takk for alle tips Anonymkode: efd25...a31
Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #7 Skrevet 25. november 2019 D-vitamin. Helt seriøst! Jeg hadde en fotvorte i ca 15 år som ikke gikk bort før jeg begynte på store doser d-vit. Jeg er helt sikker på at det er årsaken fordi jeg tok to kurer og vorten ble merkbart mindre under den første. Så hadde jeg pause og den vokste igjen. Under neste kur forsvant den. Jeg har undersøkt litt og sett at dette er forsket lite på, men mange har opplevd det samme. Enkelte anbefaler også dråper med d-vit direkte på vorten, men det har jeg ikke prøvd. Anonymkode: 59ab4...afc
Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #8 Skrevet 25. november 2019 Vortefri, brukt det på mine 3 barn, hatt 1 vorte. Tar en del uker, men funker som bare det. Anonymkode: 5b2d0...168
Anonym bruker Skrevet 26. november 2019 #9 Skrevet 26. november 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: D-vitamin. Helt seriøst! Jeg hadde en fotvorte i ca 15 år som ikke gikk bort før jeg begynte på store doser d-vit. Jeg er helt sikker på at det er årsaken fordi jeg tok to kurer og vorten ble merkbart mindre under den første. Så hadde jeg pause og den vokste igjen. Under neste kur forsvant den. Jeg har undersøkt litt og sett at dette er forsket lite på, men mange har opplevd det samme. Enkelte anbefaler også dråper med d-vit direkte på vorten, men det har jeg ikke prøvd. Anonymkode: 59ab4...afc Ehhhh…. du, det er faktisk farlig å ta overdoser av vitamin D. Så hvis man ikke VET at man har D-vitaminmangel, skal man ikke starte på store doser, og i alle fall ikke for å få vekk en vorte i det ytre hudlaget! Anonymkode: b6d9a...9a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå