Gå til innhold

Fertilitetstest?


November-spire-79

Anbefalte innlegg

Hei jeg lurte på om de fertilitetstestene man kjøper på nett er greie eller bør jeg oppsøke en klinikk? Greit å sjekke dette siden jeg ikke er så ung som jeg skulle ønske akkurat nå😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja ok da skal jeg prøve det. Men tror også at jeg prøver en test fra apoteket. Bare for å ha gjort det. Går inn i min andre prøve periode nå, så det er ennå tidlig, men greit å få vite litt mer om hvordan det ligger ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 15.11.2019 den 6.17, November-spire-79 skrev:

Hei jeg lurte på om de fertilitetstestene man kjøper på nett er greie eller bør jeg oppsøke en klinikk? Greit å sjekke dette siden jeg ikke er så ung som jeg skulle ønske akkurat nå😊

Jeg var hos gynekolog og tok UL. Hun sa at det så greit ut men fikk så en blodprøve som viste at jeg hadde få eggreserver AMH(AntiMullerHormon) hun fortalte meg at det ikke trengte å si noe om kvaliteten på eggene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, OsloMamma41 skrev:

Jeg var hos gynekolog og tok UL. Hun sa at det så greit ut men fikk så en blodprøve som viste at jeg hadde få eggreserver AMH(AntiMullerHormon) hun fortalte meg at det ikke trengte å si noe om kvaliteten på eggene. 

Tror jeg også skal gjøre det. Men gleder meg ikke akkurat😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...