Anonym bruker Skrevet 14. november 2019 #1 Skrevet 14. november 2019 Nå skulle jeg hatt mensen for 2 dager siden, men det kjennes ikke ut som den er på vei en gang. Pleier å merke det godt når mensen nærmer seg, men ikke nå. Har tatt ganske mange strimmeltester fra Kina samt en annen type graviditetstest fra Kina, men alle er negative. Eneste jeg ser på de alle sammen er skyggestreker. Altså streker uten noen farge. Bør jeg kjøpe test på apoteket? Eller skal jeg bare gi det noen dager til kanskje? Noen som har erfaringer å dele i slike situasjoner? Anonymkode: 1c9db...caa
DetYrer Skrevet 14. november 2019 #2 Skrevet 14. november 2019 Du må nok gi det noen dager til. Gjerne en uke også.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2019 #3 Skrevet 14. november 2019 Selv om man vanligvis er veldig nøyaktig hender det kroppen gjør et lite krumspring. Jeg er veldig nøyaktig, mensen hver fjerde torsdag ettermiddag liksom, kan stille klokka etter syklusen min. Men da jeg ble gravid med nr tre skjedde noe rart, for mensen uteble og testene var negative i fire dager. Først fem dager etter forventet mens fikk jeg en svak positiv test. Må jo ha hatt en sen eggløsning den måneden... Anonymkode: f70d2...72d
Anonym bruker Skrevet 14. november 2019 #4 Skrevet 14. november 2019 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selv om man vanligvis er veldig nøyaktig hender det kroppen gjør et lite krumspring. Jeg er veldig nøyaktig, mensen hver fjerde torsdag ettermiddag liksom, kan stille klokka etter syklusen min. Men da jeg ble gravid med nr tre skjedde noe rart, for mensen uteble og testene var negative i fire dager. Først fem dager etter forventet mens fikk jeg en svak positiv test. Må jo ha hatt en sen eggløsning den måneden... Anonymkode: f70d2...72d Hvordan følte du deg? Følte du liksom at mensen var på vei da den ikke kom? Jeg merker det vanligvis veldig godt, flere dager i forveien. Merker ingenting til det nå, kjennes ikke ut som jeg skal ha mensen🤔🤷🏻♀️ Anonymkode: 1c9db...caa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå