Anonym bruker Skrevet 14. november 2019 #1 Skrevet 14. november 2019 Det har jeg, det er naturlig etter to graviditeter. Jeg er 45 år og bruker 75C. Men det jeg ikke skjønner er at min venninne har helt faste pupper. Hun er på samme alder, har også to unger, og har større pupper enn meg. Hun bruker 75E. Å de er altså helt faste. Man får ikke noen blyant under der. Hun har heller ikke operert, det vet jeg. Er du bland de heldige som fortsatt har store faste pupper etter graviditet, eller henger de som mine? Og hva er størrelsen? Anonymkode: fd04c...eba
Anonym bruker Skrevet 14. november 2019 #2 Skrevet 14. november 2019 Jeg har ikke hengepupper, og jeg har ammet fire barn. Mye annet feil med kroppen min, men akkurat der har jeg gode gener 😊 Jeg er str 80D og har runde pupper hvor vorten peker rett frem. Hadde 75B før jeg fikk barn. Anonymkode: 75b11...648
Anonym bruker Skrevet 14. november 2019 #3 Skrevet 14. november 2019 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke hengepupper, og jeg har ammet fire barn. Mye annet feil med kroppen min, men akkurat der har jeg gode gener 😊 Jeg er str 80D og har runde pupper hvor vorten peker rett frem. Hadde 75B før jeg fikk barn. Anonymkode: 75b11...648 Da har du vært heldige med dine😊 Det er ikke noe feil med kroppen din, da, vi blir jo eldre😊 Anonymkode: fd04c...eba
Anonym bruker Skrevet 14. november 2019 #4 Skrevet 14. november 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Da har du vært heldige med dine😊 Det er ikke noe feil med kroppen din, da, vi blir jo eldre😊 Anonymkode: fd04c...eba At jeg blir eldre er helt greit, jeg mente sykdom når jeg sa feil, jeg har flere A4 sider med feil Anonymkode: 75b11...648
Anonym bruker Skrevet 14. november 2019 #5 Skrevet 14. november 2019 Jeg har ikke hengepupper lengre, fordi jeg har fått dekket en brystreduksjon med løft. Jeg hadde absolutt hengepupper før. (Jeg ser at noen kommenterer at brystvorta peker rett frem, det har mine alltid gjort, både før og etter reduksjon. Det er jo ikke hvor brystvorta peker som avgjør om brystet henger.) Jeg har fortsatt store pupper (75E), og synes de skulle tatt bort mye mer. Men jeg er i hvert fall ikke plaget med smerter i nakke og skuldre lengre. Anonymkode: ac9d1...c4a
Anonym bruker Skrevet 14. november 2019 #6 Skrevet 14. november 2019 Jeg har hengepupper, strl. 75 E-F. Må alltid gå med BH, gir mye vondt i nakke og rygg. Skal søke om brystreduksjon. Anonymkode: 4e9d0...52f
Anonym bruker Skrevet 14. november 2019 #7 Skrevet 14. november 2019 Har alltid hatt store hengepupper. Bruker str 75 H på change og finner aldri store nok bher i vanlig butikk. Får minst 5 blyanter til å sitte under de. Er normalt slank, men store hengepupper. Anonymkode: f62e9...2fa
Anonym bruker Skrevet 14. november 2019 #8 Skrevet 14. november 2019 85K/L i norsk størrelse og hengepupper. Gjør meg ingenting at de henger og de er praktiske å oppbevare mobilen under 🤣 Har minst en bh-fri dag i uka da de er så tunge og bh’ene blir ubehagelige. De har god fylde så gjør ingen verdens ting. Tror man heller skal være glad for at man har hengepupper enn å ikke ha noe i det hele tatt. Anonymkode: a365c...293
Anonym bruker Skrevet 14. november 2019 #9 Skrevet 14. november 2019 Har store hengebryst, ifølge legen også 😂 bruker 75J og er 62 kg så håper på å få dekket brystreduksjon. De har mye fylde, men henger mye.Heldige dere som har faste struttebryster til tross for graviditet 👏🏼 Anonymkode: b98ab...76f
Anonym bruker Skrevet 14. november 2019 #10 Skrevet 14. november 2019 Virkelig ikke - liten 70B 😆 Anonymkode: accce...d53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå