Gå til innhold

Å gi brukte leker i barnebursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør du det? Jeg kunne kanskje gjort det om leken var brukt veldig lite og så ny ut. 

Men mitt barn fikk en kosebamse, med strikk i håret (satt i av det andre barnet.. :P ) som luktet FRITYROLJE.. Det vil si matos. Barnet mitt klaget over at den luktet pommes frites :P Jeg synes det var litt på grensa, på en måte. Jeg vaska den da og har den enda, men burde kanskje sørge for at leken er pent brukt og ikke stinker når man gir den bort? 

Anonymkode: 60b35...17a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så sært. Kjenner ingen som gir brukte gaver, og kunne aldri gjort det selv. 

Anonymkode: 86695...51e

Skrevet

Det er litt sært å gi en gave som oser matlukt, og det får meg til å lure litt på hvordan det hjemmet hvor det barnet kommer fra er?  Jeg hadde nok bekymret meg mer over det, enn at gaven ikke luktet så godt. Men fint brukte ting synes jeg bare er fint å gi videre

Anonymkode: 27855...44d

Skrevet

Brukte leker er helt greit, men de bør jo være hele og rene. 

Men kanskje denne kom fra et barn som måtte ordne opp selv? Ikke alle foreldre følger opp barna slik som de bør, og noen barn blir små eksperter på å skjule foreldrenes uduglighet.  

Anonymkode: 24dc2...703

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men kanskje denne kom fra et barn som måtte ordne opp selv? Ikke alle foreldre følger opp barna slik som de bør, og noen barn blir små eksperter på å skjule foreldrenes uduglighet.  

Det samme tenkte jeg. Kjente jeg fikk litt vondt å håper dette ikke er tilfelle. 

Anonymkode: 3921c...27b

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var akkurat det jeg og tenkte

Anonymkode: 27855...44d

Skrevet

Ja, jeg tenker også litt på det at det ikke kan stå så bra til? Nå husker jeg ikke helt hvem som ga denne leken... 

Hi

Anonymkode: 60b35...17a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...