Gå til innhold

Hvilke dårlige sider har mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og dine? 

Anonymkode: 05399...e37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Han begynner å bli veldig egoistisk, eller ta meg for gitt, eller kanskje begge deler.

- Han tror at han er en helt enestående familiemann, når det i realiteten er mange som er like familieorienterte og kanskje på en bedre måte.

- Han kan ikke kommunisere.  

- Jeg er ofte sur. 

- Jeg forventer kanskje for mye. 

- Jeg kan heller ikke kommunisere. 

Anonymkode: 649a7...49a

Skrevet

- Han er litt egoistisk/barnslig tidvis. Men ikke sånn at det går utover meg noe særlig, kan bare vært irriterende. 

- Går veldig lett i forsvarsmodus og blir håpløs å prate til når han gjør det. 

- Er generelt dårlig på husarbeid, men jeg vet at han prøver. 

- Jeg blir lett sur/lei meg og tenker altfor mye.

- Setter for høye forventninger til det meste, og blir ofte skuffa. 

- Kan være ganske lat til tider, er ikke supergod på husarbeid selv egentlig. Men pusher meg mer enn han. 

- Langsint

- Dårlig på å ta ting der og da- bli ferdig med det. Går heller og tenker på det i flere dager. 

Anonymkode: 2b6a7...c45

Skrevet

Han:

• Er rotete/slomsete (men heldigvis klar over det, og gjør sitt aller beste).
  • Liker ikke "å snakke ut" om ting.

Jeg:

• Får noen få ganger i året skikkelig sinneutbrudd, der ALT jeg ikke visste jeg "sparte opp" kommer ut. En gang kom dette halvveis foran datteren vår. IKKE bra.

Han har utrolig mange bra sider som veier opp for de få dårlige, og jeg håper han føler det samme om meg. ❤️ 

Anonymkode: a135b...de3

Skrevet

Han: Har liten kontroll på tid, feilberegner, er treig og kommer kronisk for seint. Og så har han litt vel kort lunte med tenåringen vår. 

Jeg: Sliter med hormonell ubalanse og er derfor litt for ofte irritabel og irrasjonell, og så er jeg litt manipulerende slik at jeg sniker meg unna ting jeg helst ikke vil gjøre.

Anonymkode: 95316...eb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...