Gå til innhold

Raskere tilbake/voksenpsykiatri - noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er henvist til raskere tilbake i Oslo. Har vært mye sykmeldt dette året pga utbrenthet. Jeg går også gjennom en samlivskrise og legen har satt meg på antidepressiva. Ringte for å høre i dag, siden henvisning ble sendt for to uker siden. Da sa de at den var overført fra raskere tilbake til voksenpsykiatri.
Noen som vet hva det vil si? Den var ikke ferdig vurdert ennå. 

Anonymkode: ecc98...1c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anta at det betyr at de ikke tror du passer inn i "raskere-tilbake"-tilbudet.

raskere tilbake er et tidsavgrenset tilbud for utredning og behandling. For å komme inn under dette må det antar at du kan være tilbake i jobb innen den angitte tiden (f.eks innen 8 uker eller 15 samtaletimer etc). dersom det ved vurdering antas at du trenger en bredere utredning eller en mer langvarig behandling, vil du ikke få tilbud innen raskere-tilbake

Anonymkode: 3f907...6b5

Skrevet

Jeg har vært på Lovisenberg via raskere tilbake. Trolig er du vurdert å ikke passe inn i raskere tilbake. 

Jeg hadde fire timer og psykologen og jeg ble enige om at jeg hadde så grep om utfordringene, hva som var årsaken og hva jeg måtte gjøre. Jeg var gradert sykemeldt og begynte 100% i løpet av tiden jeg var der. 

Anonymkode: c7b84...ad2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...