Gå til innhold

Skal dere handle på Black Friday?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det å handle PC utstyr som gutten min ønsker seg. Dere som skal handle .. hva ser dere etter? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde håpet på å få unna litt julegaver ja, men vet ikke helt hva jeg ser etter. Må lage meg ei liste😄

Anonymkode: 9af51...e5e

Skrevet

Nei. Mye av dagen er jeg på jobb og julegavene er jeg så og si ferdig med. Det er uansett mye lure-tilbud, og jeg syns hele greia er noe stort tull. Det er jo salg hele året uansett!

Skrevet

Nei. jobber i butikk og skal jobbe store deler av dagen. Og selv om butikkene fortsatt er åpne når jeg er ferdig utpå kvelden så ser jeg ikke for meg at jeg orker å handle noe selv. På nett tar jeg ikke sjansen på å handle. Mange sliter med å få levert i tide til jul.

Det er uansett sjelden at butikkene har noe særlig bedre tilbud enn de har flere ganger ellers i året. Så tror ikke jeg taper så mye penger på å handle ved en annen kampanje.

Som sagt over, Black Friday er mye lureri(store svarte bokstaver er utrolig nok forlokkende)og man skal være særs kjent med prisene til vanlig for å catche et kupp.

Anonymkode: 2eacb...77e

Skrevet

Nei. Lusket meg ut i butikkene på black friday i fjor, og det holdt for meg. Mye av tilbudene er dårlige og ikke noe spesielt billig

Anonymkode: 2eb90...478

Skrevet

15 (snart 16) åringen ønsker seg motorsykkelhjelm og hansker til jul, så tenkte jeg skulle se om de har noen gode tilbud denne dagen. Er jo tilbud på sånt nå ved sesongslutt uansett, men kanskje det er noen ekstra gode tilbud den dagen, må sjekke det.

Anonymkode: 154e7...fdc

Skrevet

Nei, den dagen kommer jeg til å sky butikkene som pesten

Anonymkode: ea522...a34

Skrevet

Mulig jeg finner noe på nett, men jeg går ikke i fysiske butikker på slike dager. Typisk Norge (?) så tar de andre land sine tradisjoner å vanner de ut med ikke bare Black Friday, men slenger på både week og month - engelsk må det visst være om det skal ha noen schwung over seg. 

Butikkene bugner jo av tilbud allerede, så det er nok begrenset hvor gode kupp man kan gjøre. 

Skrevet

Jeg bor i nærheten av Oslo Fashion Outlet, og pleier å ta turen en time før stengetid. Da har det meste av hysteriet lagt seg. Kjøper alltid ulltøy til barna, og skyr unna butikkene med timestilbud. Folk blir klin kokos. 

Anonymkode: aa58b...01a

Skrevet

Nei. Butikkene har mer eller mindre salg hele året. Mye er bare lureri.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei. jobber i butikk og skal jobbe store deler av dagen. Og selv om butikkene fortsatt er åpne når jeg er ferdig utpå kvelden så ser jeg ikke for meg at jeg orker å handle noe selv. På nett tar jeg ikke sjansen på å handle. Mange sliter med å få levert i tide til jul.

Det er uansett sjelden at butikkene har noe særlig bedre tilbud enn de har flere ganger ellers i året. Så tror ikke jeg taper så mye penger på å handle ved en annen kampanje.

Som sagt over, Black Friday er mye lureri(store svarte bokstaver er utrolig nok forlokkende)og man skal være særs kjent med prisene til vanlig for å catche et kupp.

Anonymkode: 2eacb...77e

Prisjakt.no gir et veldig godt bilde på hvor reelt tilbudet er, så det er jeg overhodet ikke bekymret for.

Jeg satser på å få kjøpt litt julegaver, og vi er på utkikk etter ny TV. Babyutstyr kommer vi nok også til å kikke på. Handler kun på nett, orker ikke gå i butikkene den dagen🙈

Skrevet

Jeg ser etter VR briller til sønnen min. Så ser jeg etter dunkåpe til meg selv. Handler på nett, så vet jo hva prisene på det jeg ønsker meg ligger på. For 2 år siden fikk jeg kjøpt hodetelefoner til begge barna til 700 kr, og de kostet 3300 fullpris. Så man kan gjøre bra kupp og.

Anonymkode: 24ad0...b67

Skrevet

Jeg handler heller alle andre dager i året. Black friday er et groteskt konsept som skaper enda større kjøpehysteriet i samfunnet. Blir helt kvalm.. 

Anonymkode: 78fce...748

Skrevet

egentlig ikke,men er det noe billig på butikk og er forsatt mer når jeg er der,så handler jeg det, ikke alltid jeg handler,men kan skje :) ikke noe spesielt jeg ser etter

Anonymkode: 731dc...9ab

Skrevet

Ja, absolutt! Har kjøpt mye til gode priser tidligere, så det blir nok litt i år også. Da vet vi på forhånd hva vi vil ha og har fulgt med på priser over lang tid, så jeg vet at de tingene ikke har vært lureri. Det beste var ny seng for noen år siden. Vi så på den både i februar og om sommeren samme året, kostet 32 000 kr, var på salg til 29 000 kr en gang. På Black Friday var den på salg til 24 000 kr, + at vi fikk gavekort på 15 % av kjøpesum. Endte altså opp med ikke bare en seng vi uansett skulle ha til 8000 kr mindre, men fikk med en skjenk vi hadde kikket på i samme slengen, uten å betale noe (fordi den koster det de 15 % på gavekortet var). 

I år blir det gore-tex-sko til tre av ungene som nå bruker voksenstørrelser, de er sjeldent på tilbud ellers, litt elektronikk og en skjenk vi har sett på dersom den kommer på tilbud. Foreløpig har den ikke vært på tilbud siden jeg fant den i mars en gang.

Anonymkode: e22ad...ed5

Skrevet

Aldri i verden!! Jeg boikotter butikkene den dagen, og setter meg heller hjemme og stopper sokker, altså!! 

Anonymkode: 40b1d...d6f

Skrevet

Jeg har en liste over hva folk skal få til jul (og bursdag for de som har bursdag før jul), hvis noe tilsvarende blir satt ned i pris den dagen, eller en annen dag, så kjøper jeg det da. Kommer til å følge med på tilbud og se om det stemmer overens med hva jeg behøver :)

Skrevet
Akkurat nå, DetYrer skrev:

Jeg har en liste over hva folk skal få til jul (og bursdag for de som har bursdag før jul), hvis noe tilsvarende blir satt ned i pris den dagen, eller en annen dag, så kjøper jeg det da. Kommer til å følge med på tilbud og se om det stemmer overens med hva jeg behøver :)

Skulle til å skrive akkurat det samme. :) Men handler kun på nett på black friday, holder meg langt unna fysiske butikker den dagen. Prøvd det en gang, og det var et mareritt.

Anonymkode: 237e4...bc2

Skrevet

Kanskje, i fjor hadde de årskort på Leos lekeland til 50%, da tjente vi inn kortet på 5 ganger, synes det var et greit tilbud 🙂

Anonymkode: 565bd...e03

Skrevet

Nei har til gode å handle denne dagen.

Anonymkode: a8602...23d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Skulle til å skrive akkurat det samme. :) Men handler kun på nett på black friday, holder meg langt unna fysiske butikker den dagen. Prøvd det en gang, og det var et mareritt.

Anonymkode: 237e4...bc2

Jeg også, handler kun på nett den dagen. Orker ikke kø og sånn :) Behagelig å sitte i sofaen og handle julegaver.

Skrevet

Har sett meg ut en jakke til sønnen. Er den på tilbud under BF, handler jeg den nok. 

Skrevet

Ikke på vilkår! 

Anonymkode: 2a67b...9e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...