Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #1 Skrevet 13. november 2019 Hvorfor føler kvinner behov for å uttrykke sine meninger så aggressivt og nedlatende? Det er nesten så det ikke er rom for mennesker å ha forskjellige meninger, følelser og lidenskap uten at en annen kvinne skal regelrett drite på vedkommende for disse tingene. Det er som om det stadig skulle vært en kamp om å heve seg over andre. Føler jeg stadig sitter her og leser det folk skriver og undrer på om de er så frekke i kjeften i virkeligheten mot alt og alle, eller om de kun trives som nettroll fordi de er anonyme.Om de er falske i virkeligheten og at slik de er her inne er den ekte versjonen av de. 🤔 Innser også at dette kan oppfattes litt som å heve seg over disse menneskene, men dette er reell undring ettersom det er mye negativitet her som jeg merker fort hadde blitt slitsomt i virkeligheten blant folk. Anonymkode: d1da1...173
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #2 Skrevet 13. november 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor føler kvinner behov for å uttrykke sine meninger så aggressivt og nedlatende? Det er nesten så det ikke er rom for mennesker å ha forskjellige meninger, følelser og lidenskap uten at en annen kvinne skal regelrett drite på vedkommende for disse tingene. Det er som om det stadig skulle vært en kamp om å heve seg over andre. Føler jeg stadig sitter her og leser det folk skriver og undrer på om de er så frekke i kjeften i virkeligheten mot alt og alle, eller om de kun trives som nettroll fordi de er anonyme.Om de er falske i virkeligheten og at slik de er her inne er den ekte versjonen av de. 🤔 Innser også at dette kan oppfattes litt som å heve seg over disse menneskene, men dette er reell undring ettersom det er mye negativitet her som jeg merker fort hadde blitt slitsomt i virkeligheten blant folk. Anonymkode: d1da1...173 Jeg synes på ingen måte dette er kjønnsspesifikt. Bare se på kommentarfeltene i nettaviser. Ellers er jeg enig med deg. Leit at folk uttrykker seg slik, da det dreper et hvert forsøk på dialog. Anonymkode: e6e40...fcf
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #3 Skrevet 13. november 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes på ingen måte dette er kjønnsspesifikt. Bare se på kommentarfeltene i nettaviser. Ellers er jeg enig med deg. Leit at folk uttrykker seg slik, da det dreper et hvert forsøk på dialog. Anonymkode: e6e40...fcf Prøv å skrive imot abort Så får du se det verste i kvinner Uansett hvordan man skriver det. Anonymkode: 6cf03...4a6
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #4 Skrevet 13. november 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Prøv å skrive imot abort Så får du se det verste i kvinner Uansett hvordan man skriver det. Anonymkode: 6cf03...4a6 Eller å si du er barnehageansatt og kritiserer foreldrenes valg Anonymkode: ef36a...f67
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #5 Skrevet 13. november 2019 Åpne en hvilken som helst artikkel om klimakrise, så ser du maggoten velte ut av kjeften på middelaldrende menn. Nevnes i tillegg Greta Thunberg fråder det om munnen på dem. Anonymkode: e6e40...fcf
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #6 Skrevet 13. november 2019 Det kan jo tenkes at de som blir oppgitte over motargument ikke har så gode argumenter selv da? Folk provoseres av enkeltes forsøk på å fjerne selvbestemt abort. Veldig få vil tilbake til strikkepinner eller generelt miste de rettighetene kvinner har måttet kjempe for. Når det kommer til barnehageansatte, er barn det mest sårbare punktet hos foreldrene. Ingen liker å bli kritisert for å være en masete eller slitsom foreldre, og Bhg ansatte MÅ forstå at bak hver «masete kommentar» ligger bekymring og uro for barnet. Så det er ikke svart hvitt: den ene siden har ikke mer rett enn det andre. Men noen råtne egg er det ja. Anonymkode: 0c4a2...291
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå