Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #1 Skrevet 13. november 2019 Jeg har alltid hatt ustabile sykluser, men da mer at det har variert mellom 21 og 27 dager, noen ganger opp mor 31 dager. De siste årene har det blitt verre. De siste nå har vært 30 dager, 24 dager, 56 dager, 23 dager og nå 16 dager(!). Jeg var til gynekolog i vår og har ingen tegn til overgangsalder (er 39 år) eller noe annet galt. Minste barnet er 10 år, jeg har hatt hormonspiral i 9 år, byttet en gang underveis, og et forsøk med p-piller hjalp ikke. Noen tips? Anonymkode: fa49b...c0b
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 13. november 2019 #2 Skrevet 13. november 2019 Har også hatt 21-31 dager over de siste tre årene før jeg prøvde å bli gravid, etter hormonspiral og tre tidligere fødsler. Brukte den clue appen, og det varierte hver mnd innenfor dette spennet. men hadde el hver mnd og hormoner og alt var i skjønneste orden. ingen leger sa syklusene måtte gjøres noe med. ble til slutt gravid og er 35 år gammel.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #3 Skrevet 13. november 2019 29 minutter siden, *sutrikus-trassaldrius* skrev: Har også hatt 21-31 dager over de siste tre årene før jeg prøvde å bli gravid, etter hormonspiral og tre tidligere fødsler. Brukte den clue appen, og det varierte hver mnd innenfor dette spennet. men hadde el hver mnd og hormoner og alt var i skjønneste orden. ingen leger sa syklusene måtte gjøres noe med. ble til slutt gravid og er 35 år gammel. Takk for svar. Jeg prøver ikke å bli gravid, så det er ikke derfor jeg spør om råd, det burde jeg presisert, det er mer belastningen ved å ha mye hormoner og PMS både her og der og helt uten mønster. HI Anonymkode: fa49b...c0b
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 13. november 2019 #4 Skrevet 13. november 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Jeg prøver ikke å bli gravid, så det er ikke derfor jeg spør om råd, det burde jeg presisert, det er mer belastningen ved å ha mye hormoner og PMS både her og der og helt uten mønster. HI Anonymkode: fa49b...c0b Ah, ja nei da vet jeg ikke hva som kan hjelpe. Hadde ikke menstruasjon med hormonspiral så om ikke det hjelper så hm...🤔 Er jo stor forskjell på p piller da, flere venninner som har byttet merke pga uønskede bivirkninger lykke til da!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #5 Skrevet 13. november 2019 3 timer siden, *sutrikus-trassaldrius* skrev: Ah, ja nei da vet jeg ikke hva som kan hjelpe. Hadde ikke menstruasjon med hormonspiral så om ikke det hjelper så hm...🤔 Er jo stor forskjell på p piller da, flere venninner som har byttet merke pga uønskede bivirkninger lykke til da! Takk! 😊 HI Anonymkode: fa49b...c0b
zl75 Skrevet 13. november 2019 #6 Skrevet 13. november 2019 Hei Anbefaler at du sjekker stoffskifte hos legen.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #7 Skrevet 13. november 2019 2 timer siden, zl75 skrev: Hei Anbefaler at du sjekker stoffskifte hos legen. Takk for tips, men det er alt gjort. Har visst helt perfekte blodprøver på alt, passe blodtrykk også. Anonymkode: fa49b...c0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå