Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #1 Skrevet 13. november 2019 Kjenner at jeg ikke orker å ta den ned. Har heller ingen plass å oppbevare den. Anonymkode: 6b751...0aa
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #2 Skrevet 13. november 2019 Ja, ikke noe problem så lenge du har en trampoline med litt kvalitet. Jeg ringte Jumpking og spurte, og der sa de at belastningen på trampolinen var omtrent like stor når du sammenlignet å ta ned hvert år og stå ute hele året. Men du må selvfølgelig sikre den skikkelig og måke snø av den om vinteren da. Vi bor lengst sør så lite snø her, de få ukene i året det er snø synes ungene det er gøy å måke trampolinen, så her står den bare ute hele tiden. Anonymkode: 35b27...3ba
Optatium Skrevet 13. november 2019 #3 Skrevet 13. november 2019 Jeg lar rammeverket stå, men tar av matta og fjærene. Det er det som fort blir ødelagt og det tar ikke store plassen☺️
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #4 Skrevet 13. november 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, ikke noe problem så lenge du har en trampoline med litt kvalitet. Jeg ringte Jumpking og spurte, og der sa de at belastningen på trampolinen var omtrent like stor når du sammenlignet å ta ned hvert år og stå ute hele året. Men du må selvfølgelig sikre den skikkelig og måke snø av den om vinteren da. Vi bor lengst sør så lite snø her, de få ukene i året det er snø synes ungene det er gøy å måke trampolinen, så her står den bare ute hele tiden. Anonymkode: 35b27...3ba Takk for svar. Bor på Vestlandet så pleier ikke være mye snø, men hender jo det er mye vind. Anonymkode: 6b751...0aa
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #5 Skrevet 13. november 2019 3 minutter siden, Optatium skrev: Jeg lar rammeverket stå, men tar av matta og fjærene. Det er det som fort blir ødelagt og det tar ikke store plassen☺️ Det er det vi og har gjort før. Men orker ikke og har ikke plass.🙈 Anonymkode: 6b751...0aa
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 13. november 2019 #6 Skrevet 13. november 2019 Lar den stå ute, aldri noe problem det, den forrige skiftet vi den matte ringen rundt etter 5 år da den var litt stygg der ungene går ut og inn. Og den nyeste står ute på 2. Året nå og ser like fin ut som en ny. Men ja, de billig drittene med tynne svake stenger og tynt nett, tåler det nok dårligere. Nok av boligfelt med hullete skjeve nett som ser ut som fugleskremsler
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #7 Skrevet 13. november 2019 Har den oppe, men ikke med nettet osv. på, kun stengene Anonymkode: 0af42...d87
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #8 Skrevet 13. november 2019 Håper du har sikret den ordentlig, så den står støtt når det blåser skikkelig. Her kom naboens trampoline flygende, var borti husveggen før den landet på bilen. Orker ikke tenke på hva som kunne skjedd om noen hadde vært ute når det skjedde. Naboen hadde for øvrig sikret den godt, men det holdt altså ikke for den kraftige vinden som iblant er på Vestlandet. Anonymkode: 65e95...724
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #9 Skrevet 13. november 2019 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Bor på Vestlandet så pleier ikke være mye snø, men hender jo det er mye vind. Anonymkode: 6b751...0aa For guds skyld, ta av trekket Anonymkode: 0cef8...3c9
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #10 Skrevet 13. november 2019 i år lurer jeg på å sette den opp inne på låven, i den enden der det er høyt under taket. Da kan jeg jage de ut der innimellom... Anonymkode: 5713a...98d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #11 Skrevet 13. november 2019 Vi tar av duken. Resten står. Anonymkode: 394b1...c9c
TinaK 1990 Skrevet 13. november 2019 #12 Skrevet 13. november 2019 Tar inn!! Tar av bein og sikkerhetsnettet og heiser resten opp i taket i garasjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå