Gå til innhold

Hvordan skal jeg spørre om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en fyr i 4 mnd. Vi har blitt enige om å ta det slow. Vi dater kun hverandre. Ser hverandre ca 1 dag i uken grunnet noe kjørevei. Jeg føler at jeg ikke får helt tak på han eller hva han ser for seg i fremtiden. Føler at jeg ikke klarer å komme helt innpå. Jeg begynner å bli glad i han, og føler et veldig behov for å vite (uten at jeg ønsker å stresse inn i et forhold, vi har trossalt blitt enige om å ta det slow). Men jeg kjenner at hvis det er null fremtidshåp for oss har jeg lyst til å date andre, og ikke kaste bort tiden. Jeg er heller ikke 100% sikker på hva jeg vil, men føler det er vanskelig når han ikke slipper meg helt inn. Hvordan kan jeg ta opp dette? Hva skal jeg si?

Anonymkode: 0b783...c14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg hadde droppet duden. 4 mnd er jo en stund og dersom han ikke er ivrigere, ville jeg ha sluttet å bruke energien min på ham. 

Anonymkode: 48451...2c6

Skrevet

Jeg ville nok bare sagt det rett ut jeg under en koselig setting at du nå ønsker mer enn å gå slow. Er han interessert? Ikke si at du har lyst til å date andre, for det kan bare gjøre ham sur eller i allefall skape en distanse du ikke ønsker. 

Anonymkode: c9070...b1c

Skrevet

Var det du eller ham som ville ta det så sakte?

Har dere sex hver gang dere møtes? I så fall kan man jo mistenke at det er praktisk for ham å ha deg, selv om han kanskje ikke er interessert nok til å gå videre med forholdet?

Hvis du etter fire måneder føler du ikke forstår ham, at han ikke åpner seg for deg og dere ikke har snakket om noe mer fast, da tror jeg at jeg nok hadde tenkt at han trolig ikke er interessert nok.

Jeg ville tatt en samtale med ham, få ting opp på bordet. Greit å ta det sakte, men det må være en progresjon i forholdet. Skal det gå sakte så må man i det minste åpne seg for hverandre og virkelig bli kjent på den tiden som går, hvis ikke har det ingen hensikt.

Anonymkode: ad405...4de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...