Gå til innhold

Fest mens man prøver?


vilbli

Anbefalte innlegg

Hei. Skal prøve å ikke skrive for langt her nå.. 😅

Har prøvd å bli gravid siden april, PG har holdt meg unna alkohol helt til siste måneden nå, der jeg har druknet et glass vin eller to i helgene. Men nå skal jeg på besøk til min bestevenninne og vi har da snakket litt om å dra ut på fest med drikking involvert.

Har el i løpet av denne uken, og vi skal ha sex hver dag. Er det dumt å dra ut å drikke i helgen? Føler jeg har satt hele livet på vent i over et halvt år nå og jeg vet jo ikke om jeg kan bli gravid en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke sett livet på vent! Prøvde på dette noen måneder jeg også. Jeg ble gravid den måneden jeg sluttet å tempe, og sluttet å sette begrensninger for meg selv. Mest sannsynlig ble jeg gravid på bursdagen min, da jeg var glad og hadde det gøy med mannen :P Endte nok i en MA for min del, men jeg føler jeg har erfart at det IKKE skjer når du strammer til hver muskel i kroppen for å tvinge deg til å bli gravid. Ta en tur på byen, du. Bare ikke gjør det hver helg, haha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg synes du skal kose deg😀jeg pleier å ta en graviditetstest på fredag hvis jeg skal ta litt vin bare sånn for sikkerhets skyld. Selv om jeg vet at man kan være gravid og det er for tidlig til at det vises☺️Men man må leve litt også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...