Gå til innhold

Hvor mange her inne er prøvene?🤰🏻

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har vi prøvd i 2 mnd nå etter en pause da jeg mistet i MA i Jan. Skal inn i 3. prøvemnd nå da jeg tydeligvis ikke har blitt gravid og skal ha mensen ca i morgen😢

Man har liksom så lyst til å bli gravid med én gang og er så skuffende når mensen kommer (selv om man egentlig er heldig som i det hele tatt får mensen). Selv om vi bare har prøvd 2 ganger nå så føles det såå lenge. Hadde håpet på å bli gravid ila sept/okt for å unngå at ny baby får samme termin som den jeg mistet. 

Hvor lenge har dere prøvd da? Hvordan synes dere det går?

Anonymkode: 47049...a27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har det noe å si hvis ny baby får samme termin som den du mistet? Jeg hadde følt at den babyen som jeg aldri fikk, var ‘’med meg’’ på en måte gjennom det nye svangerskapet. 

Jeg og sambo prøvde i 4 mnd før jeg endelig ble gravid i juni. Endte opp med å måtte ta abort i uke 13. Det er utrolig bittert, sårt og vondt å tenke på. Opplevde også en kjemisk denne måneden. Så jeg håper det klaffer neste gang :) Tar sink, selen, folat og tran kapsler, samt babyklister under dpoland :) 

Anonymkode: f3906...0da

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor har det noe å si hvis ny baby får samme termin som den du mistet? Jeg hadde følt at den babyen som jeg aldri fikk, var ‘’med meg’’ på en måte gjennom det nye svangerskapet. 

Jeg og sambo prøvde i 4 mnd før jeg endelig ble gravid i juni. Endte opp med å måtte ta abort i uke 13. Det er utrolig bittert, sårt og vondt å tenke på. Opplevde også en kjemisk denne måneden. Så jeg håper det klaffer neste gang :) Tar sink, selen, folat og tran kapsler, samt babyklister under dpoland :) 

Fordi jeg forbinder det med noe trist og skummelt. Det var mitt livs verste periode da jeg ble alvorlig syk, og noe jeg helst bare vil glemme. Men har ikke tenkt på det på den fine måten du nevner🤔

Huff, føler med deg og krysser fingrene for deg❤️

Skrevet

Jeg og kjæresten er prøvere. Har ikke fått syklusen opp å gå etter prevensjon, men kjører på uansett for eggløsning kan skje når som helst 😁

Anonymkode: 11d9c...fe5

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg og kjæresten er prøvere. Har ikke fått syklusen opp å gå etter prevensjon, men kjører på uansett for eggløsning kan skje når som helst 😁

Anonymkode: 11d9c...fe5

Så spennende😍 🤞🏻

Skrevet

Hei vi har vært prøvere i snart 4 uker😀har ikm på søndag men det ville vært litt dumt å forvente noe resultat ennå. Er 40 år så det spørs om det går i det hele tatt. Lykke til alle andre som prøver 🤞

Skrevet
3 timer siden, November-spire-79 skrev:

Hei vi har vært prøvere i snart 4 uker😀har ikm på søndag men det ville vært litt dumt å forvente noe resultat ennå. Er 40 år så det spørs om det går i det hele tatt. Lykke til alle andre som prøver 🤞

Dere har vært prøvere i 1 mnd med andre ord. Å si at dere har vært prøvere i 4 uker blir feil, da sjansen for å bli gravid da kun er èn gang mtp EL og det regnes som èn (første) prøveperiode. 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dere har vært prøvere i 1 mnd med andre ord. Å si at dere har vært prøvere i 4 uker blir feil, da sjansen for å bli gravid da kun er èn gang mtp EL og det regnes som èn (første) prøveperiode. 

Jo vet du jeg gjør faktisk det fordi jeg er 40 år og går ut ifra at jeg ikke får noe baby så jeg ser på meg som prøver. 

Skrevet
16 timer siden, November-spire-79 skrev:

Så flott å lese at det er andre i min alder som prøver🎉 Spennende å se om fabrikken fremdeles fungerer

Anonymkode: 1ec19...bb9

Skrevet

Vi prøver 😊. 3 prøveperiode her også. Ivf med første, så naturlig ned nr 2. Svært dårlige sædceller hos mannen så forberedt på en laaaaang prøveperiode. Håper bare det går til slutt 😊

Anonymkode: 16282...00e

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så flott å lese at det er andre i min alder som prøver🎉 Spennende å se om fabrikken fremdeles fungerer

Anonymkode: 1ec19...bb9

Ja det er veldig spennende. Vi får krysse både fingre og tær🤞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...