Anonym bruker Skrevet 12. november 2019 #1 Skrevet 12. november 2019 Det er liksom opplest og vedtatt at vi kvinner gråter mer enn menn, hos oss stemmer nok det, etter at jeg traff mannen har mye innestengte følelser dukket opp og jeg "tåler" mindre før jeg gråter. Anonymkode: 55ddd...2bf
Gemini77/ Skrevet 12. november 2019 #3 Skrevet 12. november 2019 Ja det gjør jeg hvis jeg har behov for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå