Gå til innhold

Er dette ekkelt eller greit?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo vaska katten sin matskål nå nettopp, for så å tørke den med en kopphåndduk og henge den på plass igjen. Altså den kopphåndduken vi bruker for å tørke våre kopper. Sa til han at det syns jeg var ekkelt og tok den til skittentøyskurven. Han ble drittsur, men det får han bare bli. Men man gjør vel ikke det eller??

Anonymkode: d42b6...775

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skåla var vel ren når han tørket den? 
katten gnikker nok både ræv og tunge over andre ting i huset🤷‍♀️

Skrevet

Helt greit. Hva skulle bære problemet?

Anonymkode: 973a0...825

Skrevet

Jeg hadde lagt den til vask og funnet en ren. 

ikke greit her 😕 

Anonymkode: f6787...451

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sambo vaska katten sin matskål nå nettopp, for så å tørke den med en kopphåndduk og henge den på plass igjen. Altså den kopphåndduken vi bruker for å tørke våre kopper. Sa til han at det syns jeg var ekkelt og tok den til skittentøyskurven. Han ble drittsur, men det får han bare bli. Men man gjør vel ikke det eller??

Anonymkode: d42b6...775

Når den er vasket er den jo ren, så da blir ikke håndkleet skittent. 

Anonymkode: 56efe...9f2

Skrevet

Ser virkelig ikke problemet hvis den er ren... Vær glad han gidder å gjøre noe. Fortsetter det slik gidder han ikke mer. 

Anonymkode: ee753...1fe

Skrevet

Hvis han bare skylte den er det ikke greit, men hvis han vasket den er det ikke noe problem. 

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser virkelig ikke problemet hvis den er ren... Vær glad han gidder å gjøre noe. Fortsetter det slik gidder han ikke mer. 

Anonymkode: ee753...1fe

Hva har det med saken å gjøre? Jeg forventer da av et voksent menneske at han gjør noe rundt i huset, at han blir sur for at jeg bytta kopphåndduk grunner i hans manglende evne til å tåle kritikk. Det er vel egentlig ikke noe å ta på vei for? Men ser flere sier det ikke gjør noe, så da har jeg fått svar på det jeg lurte på :)

Anonymkode: d42b6...775

Skrevet

Det er ekkelt ! Du gjorde rett . Menn må læres opp. Jeg bruker papir når jeg vasker hundens skåler 

Anonymkode: 87fd1...05d

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ekkelt ! Du gjorde rett . Menn må læres opp. Jeg bruker papir når jeg vasker hundens skåler 

Anonymkode: 87fd1...05d

Men de var jo vasket, de var rene

Anonymkode: a0740...4a0

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men de var jo vasket, de var rene

Anonymkode: a0740...4a0

Ting blir sjeldent 100% rent. Leste forleden at håndkleet blir skittent etter håndvask også fordi folk ikke vasker seg godt nok. 

Anonymkode: 87496...599

Skrevet

Det er sikkert hygienisk greit nok, men det vrenger seg i magen når jeg ser folk vaske hund/katteskåler med oppvaskbørste eller i oppvaskmaskinen 🤢

Så jeg skjønner hi. 

Anonymkode: c8ec5...73d

Skrevet
1 time siden, skinnfilla skrev:

Skåla var vel ren når han tørket den? 
katten gnikker nok både ræv og tunge over andre ting i huset🤷‍♀️

Ja, sant, kattens bakpart er alltid veldig synlig. De går jo med halen opp stort sett. Alltid noen rester inni der, herlig når de går oppi sofaen og sånn ❤️ 

Anonymkode: a552b...500

Skrevet

Vi gjør det her i huset, men vi har egen oppvaskkost til dem. Og vi bytter håndkle daglig.

Anonymkode: fe8c4...a4d

Skrevet

Jeg er enig med deg, bruker egen oppvaskkost til dyra sine matskåler og vasker dyreting i vasken på vaskerommet, ikke oppi kjøkkenbenk og vask. Greit nok at dyra er rundt i huset og bakterier fra sem blir det nok både her og der, men kjøkkenet holdes så rent som mulig. Vi har ikke dyra gående på kjøkkenet heller og vi vasker hender før vi håndterer mat.

Anonymkode: 6780c...8b5

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er enig med deg, bruker egen oppvaskkost til dyra sine matskåler og vasker dyreting i vasken på vaskerommet, ikke oppi kjøkkenbenk og vask. Greit nok at dyra er rundt i huset og bakterier fra sem blir det nok både her og der, men kjøkkenet holdes så rent som mulig. Vi har ikke dyra gående på kjøkkenet heller og vi vasker hender før vi håndterer mat.

Anonymkode: 6780c...8b5

Ikke minst ormeegg! Husker jeg fant spolorm og bendelorm på kjøkkenet. Fra katten altså. Svære greier, det der.

Anonymkode: a552b...500

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, sant, kattens bakpart er alltid veldig synlig. De går jo med halen opp stort sett. Alltid noen rester inni der, herlig når de går oppi sofaen og sånn ❤️ 

Anonymkode: a552b...500

Nydelig😆 og når de står på fanget ditt med stjerna 5 cm fra ansiktet ditt😂😂

Skrevet
1 minutt siden, skinnfilla skrev:

Nydelig😆 og når de står på fanget ditt med stjerna 5 cm fra ansiktet ditt😂😂

Ja, det er da man får se alt grumset! Sånn grått, likner litt på gjørme. Men vi vet jo hva det er, da. 

Jeg har hatt 4 katter :P

Anonymkode: a552b...500

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er sikkert hygienisk greit nok, men det vrenger seg i magen når jeg ser folk vaske hund/katteskåler med oppvaskbørste eller i oppvaskmaskinen 🤢

Så jeg skjønner hi. 

Anonymkode: c8ec5...73d

Hva er galt med å vaske de i oppvaskmaskinen?

Anonymkode: a0740...4a0

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er sikkert hygienisk greit nok, men det vrenger seg i magen når jeg ser folk vaske hund/katteskåler med oppvaskbørste eller i oppvaskmaskinen 🤢

Så jeg skjønner hi. 

Anonymkode: c8ec5...73d

Er det ekkelt å vaske det i oppvaskmaskin også? Da blir det jo i hvert fall rent.

Ganske utrolig hvor redde folk er for bakterier.

Anonymkode: ceef5...00f

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ting blir sjeldent 100% rent. Leste forleden at håndkleet blir skittent etter håndvask også fordi folk ikke vasker seg godt nok. 

Anonymkode: 87496...599

Ser den, men samtidig så er jo katten sannsynligvis overalt uansett.

Anonymkode: a0740...4a0

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er galt med å vaske de i oppvaskmaskinen?

Anonymkode: a0740...4a0

Det lurer jeg også på.... 

Anonymkode: ee753...1fe

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Det lurer jeg også på.... 

Anonymkode: ee753...1fe

Katter og hunder slikker seg i rompa. Det er en av grunnene 

Anonymkode: c8ec5...73d

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Katter og hunder slikker seg i rompa. Det er en av grunnene 

Anonymkode: c8ec5...73d

Men det blir jo rent i oppvaskmaskinen. Vaskes med varmt vann. Bakterier dør.

Anonymkode: ceef5...00f

Skrevet

Tja. Jeg vasker ikke engang dyrenes skåler i kjøkkenvasken, med «vår» oppvaskbørste. Langt mindre tørker dem med kjøkkenhåndklær. Dyrene spiser selvsagt heller ikke av «menneske-skåler». 

Jeg vasker dem på vaskerommet, i utslagsvasken, med egen oppvaskbørste, og lar dem lufttørke. 

Mannen din hadde fått høre at det ikke er greit hos oss også!

Anonymkode: 24a22...250

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...