Gå til innhold

Har du sett din mann gråte?


Anbefalte innlegg

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig er det aldri hyggelig når en man er glad i har det vondt og gråter, men jeg hadde begynt å lure hvis mannen viste seg å være totalt følelsesløs eller innelukket i situasjoner som er naturlig å gråte for. 
 

Hvorfor skal man glede seg over at mannen holder følelsene sine inni seg eller er kald? Hadde for min del vært en red flag og jeg kommer til å oppdra sønnene mine til at det er lov for gutter og menn å gråte. Man trenger ikke alltid å være tøff og det blir bedre av å gråte ut hvis man har det vondt inni seg, spesielt hvis ord ikke strekker til. 

Anonymkode: 2dabb...77e

Vel, mannen min gråt jo da moren hans døde. Og det kom noen tårer da barna ble født. Men i alle årene før det så jeg han aldri gråte. Det sitter mye lenger inne for han enn for meg, som er ganske lettrørt og følelsesmenneske.

Han er svært stabil, men blir jo både glad og lei seg og har et godt ordforråd om følelsene sine. Men ikke alle (spesielt menn) gråter så lett. Og det må også være Ok. Hvorfor skal man være bekymret for eller få mannen til å føle at noe er i veien fordi han ikke gråter så lett? Det synes jeg er misforstått.

Anonymkode: fb9b5...383

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Trenger man en god grunn for å gråte?

Anonymkode: aa5e5...139

Å herregud, noen må bare misforstå alt.

Jeg gråter mye letter av ting enn han gjør, folk er forskjellige. Live and let live... 

Anonymkode: fb9b5...383

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mannen min hadde heller ikke grått da vi hadde vært sammen i 8 år. Vent og se hva som skjer om foreldrene hans blir svært syke og dør raskt... Da får du nok se han gråte og det er ikke spesielt hyggelig.

Gled deg heller over at du ikke har sett han gråte ennå

Anonymkode: fb9b5...383

Takk for tilbakemelding. Helt sant det du skriver. 

Anonymkode: 94a78...686

Skrevet

Ja, har sett ham ta til tårene under en krangel med meg der han ble redd for å miste meg. Han har også fortalt meg han kan gråte over tanker om sin avdøde far, samt når han savner meg. Han er en lettrørt god kar 💖

Anonymkode: 18538...e08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...