Anonym bruker Skrevet 11. november 2019 #1 Skrevet 11. november 2019 Gode eller dårlige? Er de til å stole på? Hvor lenge før/etter forventet mens fikk du positivt resultat? De skal jo være sensitive og fungere som tidlig-tester..? Anonymkode: 08ac9...87f
Troika1 Skrevet 11. november 2019 #2 Skrevet 11. november 2019 Absolutt til å stole på, det er min erfaring. Har vært prøver i over 3 år til sammen, vært gravid 4 ganger og det er kun da de har vist positivt. Har vært en skikkelig testetøs og testet nesten hver måned, har ikke fått falsk positiv test en eneste gang. Jeg husker ikke helt hvor lenge før forventet mens jeg fikk positivt alle gangene, men den siste gangen jeg var gravid så mener jeg det var 3 dager før. Testet da om morgenen og den var negativ. Så på testen etter en halvtime og da var det en innmari svak strek der. Den var nesten ikke til å få øye på. Pleide aldri å få sånne streker, så da testet jeg på kvelden igjen og streken var mye tydeligere. Har lest på forum at det er noen som opplever falske positive tester med disse, men det er i alle fall ikke min erfaring. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #3 Skrevet 13. november 2019 her var de ikke til og stole på,men alle var neagtive, men kjøpte jeg clear blue den var postiv Anonymkode: da19b...101
Anonym bruker Skrevet 13. november 2019 #4 Skrevet 13. november 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: her var de ikke til og stole på,men alle var neagtive, men kjøpte jeg clear blue den var postiv Anonymkode: da19b...101 Hvilke tester var det? Anonymkode: 26e10...90c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå