Gå til innhold

Kan vi be om annen tannpleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min var hos regulerings tannlegen i dag. Var ny tannpleier der, som satte på 4 nye klosser. 2 av klossene datt av med en gang vi kom hjem, og strengen er ikke kuttet bra på noen av sidene, ene stikker 2 cm ut, og de stikker jo i kinnene hans. Dette er barn nummer 2 som har regulering, og vi har aldri opplevd noe lignende. Så kan vi heretter be om å få gå til en annen tannpleier?

Anonymkode: 616a2...94d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere går tilbake og gir tilbakemelding om alt det du skriver om her. Sånt må vedkommende få vite synes jeg. Og så ber dere om å få bytte tannpleier! Absolutt! 

Anonymkode: a9538...42a

Skrevet

Jøss, en tannpleier som gjorde alt det?

Her er det reguleringstannlegen selv som gjør alle de tingene, tannpleieren bare tar bilder, finner frem ting som skal brukes og sånn...

Ville helt klart fortalt om dette ja.

Anonymkode: 43cf1...2a3

Skrevet

En seriøs kjeveortoped gjør dette selv, så jeg hadde byttet hele tannlegen. 

Men ja, selvsagt kan du klage. 

Anonymkode: 75fed...465

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jøss, en tannpleier som gjorde alt det?

Her er det reguleringstannlegen selv som gjør alle de tingene, tannpleieren bare tar bilder, finner frem ting som skal brukes og sånn...

Ville helt klart fortalt om dette ja.

Anonymkode: 43cf1...2a3

Det du refererer til en en tannlegesekretær, slik det kaltes i gamledager. En tannpleier har egne pasienter og er spesialist i hygiene. 

Anonymkode: c067f...589

Skrevet

Du kan be om det, men du kan også gi henne en ny sjanse til å rette opp? Vi går til en av landets beste kjeveortoped, han har også tannpleiere som gjør mye av jobben selvfølgelig. Dyktige tannpleiere.

Anonymkode: d36f2...4bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...