Gå til innhold

Han stakk av etter å ha bulket bilen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt i bilen og ventet på et barn på trening. Hadde stoppet motoren og det var da mørkt i bilen og det så ut som at jeg ikke var i bilen. Satt og leste VG, så hørte jeg plutselig et dunk og skvatt litt. Da jeg sjekket var det bilen ved siden av som hadde dunket bildøren sin inn i min bil. Jeg gikk da ut, for jeg tenkte vi skulle se på bilen sammen, men han fikk da dårlig tid, startet motoren og kjørte. Mens han kjørte, traff han frontlykten min med bilen sin, og så kjørte han. Jeg fikk bare tatt bokstavene og 3 siffer i skiltnummeret fordi han manglet et skiltlys. 

Nå er døren bulket, frontlyset knust på siden og det er en bulk ved frontlyset og jeg aner ikke hvem som gjorde det! Jeg har navn og tlfnr til en som så det hele, men det et en jeg kjenner godt. Jeg må anmelde, men kan jeg på noen måte finne ut hvem det var uten fullstendig skiltnummer? 

Anonymkode: f4ceb...489

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er en fast trening er vel sjansen stor for at han kommer tilbake. Ellers kan du jo gå inn og spørre hvem han var som nettopp forlot stedet.

Anonymkode: e2b41...c4e

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det er en fast trening er vel sjansen stor for at han kommer tilbake. Ellers kan du jo gå inn og spørre hvem han var som nettopp forlot stedet.

Anonymkode: e2b41...c4e

Han er ikke en forelder for treningen til mitt barn. Det er en flerbrukshall og mange forskjellige treninger og egentreninger

Skrevet

Har du sett om de har kameraovervåkning der?

Anonymkode: 3ac50...7d5

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du sett om de har kameraovervåkning der?

Nei, men jeg vet at de ikke har det

Skrevet

Anmeld!!

Anonymkode: 23ba4...b72

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Anmeld!!

Anonymkode: 23ba4...b72

Jada. Men det var ikke dersom jeg skulle anmelde eller ikke jeg lurte på.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jada. Men det var ikke dersom jeg skulle anmelde eller ikke jeg lurte på.

Men hvordan tenker du at det skal være mulig å finne ut av da?

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men hvordan tenker du at det skal være mulig å finne ut av da?

Hvis du leser hovedinnlegget, så ser du at jeg har skrevet at jeg må anmelde. Det jeg spurte om var om det fantes en måte å finne ut av hvem som eier bilen før jeg anmelder. Da kunne jeg ringt personen og sagt ifra at jeg kommer til å anmelde om han ikke vil skrive skademelding. Det er mulig med linken ei la ut her, men jeg husker ikke hvilket bilmerke det var, så da ble det vanskelig

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvis du leser hovedinnlegget, så ser du at jeg har skrevet at jeg må anmelde. Det jeg spurte om var om det fantes en måte å finne ut av hvem som eier bilen før jeg anmelder. Da kunne jeg ringt personen og sagt ifra at jeg kommer til å anmelde om han ikke vil skrive skademelding. Det er mulig med linken ei la ut her, men jeg husker ikke hvilket bilmerke det var, så da ble det vanskelig

Det var det som var poenget mitt, du kan ikke finne det ut når du ikke har skiltnr, og ikke engang vet hvilket bilmerke det var

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var det som var poenget mitt, du kan ikke finne det ut når du ikke har skiltnr, og ikke engang vet hvilket bilmerke det var

Men med deler av skiltnummer kan jeg finne ut hvem som eier bilen. Det vil bare bli veldig dyrt. Jeg har ikke før nå fortalt at jeg ikke vet hvilket bilmerke det var heller.

Skrevet

Har du fargen på bilen da? Det kan avgrense søket noe, men vær obs på at bilen kan ha blitt lakkert eller foliert slik at fargen avviker fra den som er registrert. Hva med personen som så det? La han merke til merke og farge?

Anonymkode: 94ca4...cc5

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men med deler av skiltnummer kan jeg finne ut hvem som eier bilen. Det vil bare bli veldig dyrt. Jeg har ikke før nå fortalt at jeg ikke vet hvilket bilmerke det var heller.

Men herregud da dame, vi prøver å hjelpe og du er bare krass! Hadde du visst bilmerket så blir det vel ikke nærmere 400 alternativer med «mistenkte». Noen sifre og bilmerke burde gjøre jobben relativt lett. 

Anonymkode: 2ce00...d7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...