Anonym bruker Skrevet 10. november 2019 #1 Skrevet 10. november 2019 Er det merket bra? Anonymkode: 2b1be...fce
TøffiTrynet☠ Skrevet 10. november 2019 #2 Skrevet 10. november 2019 Har aldri hørt om det merket før. Reklamerer du, kanskje? 😉 Anyway... Grei pris, grei vannsøyle, stygg design. Det var min mening.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2019 #3 Skrevet 10. november 2019 8 minutter siden, TøffiTrynet☠ skrev: Har aldri hørt om det merket før. Reklamerer du, kanskje? 😉 Anyway... Grei pris, grei vannsøyle, stygg design. Det var min mening. Er det merket bra? Anonymkode: 2b1be...fce
TøffiTrynet☠ Skrevet 10. november 2019 #4 Skrevet 10. november 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det merket bra? Anonymkode: 2b1be...fce Har du kanskje litt tungt for det? 🤷🏼♀️ Prøv å lese svaret mitt én gang til du... 😉
Anonym bruker Skrevet 11. november 2019 #5 Skrevet 11. november 2019 13 timer siden, TøffiTrynet☠ skrev: Har du kanskje litt tungt for det? 🤷🏼♀️ Prøv å lese svaret mitt én gang til du... 😉 Jeg tenkte kanskje du hadde litt tungt for det, siden det stilles 1 enkelt spørsmål og det er: Er merket bra? Så kommer du med alt mulig annet oppgulp som er fullstendig irrelevant. Anonymkode: 2b1be...fce
TøffiTrynet☠ Skrevet 11. november 2019 #6 Skrevet 11. november 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenkte kanskje du hadde litt tungt for det, siden det stilles 1 enkelt spørsmål og det er: Er merket bra? Så kommer du med alt mulig annet oppgulp som er fullstendig irrelevant. Anonymkode: 2b1be...fce Ja men da så! 👍🏻 Jeg har ikke hørt om merket, aner ikke om det er bra. Men: De tekniske spesifikasjonene ser bra ut! Altså pusteevne og vanntetthet og sånne ting som er viktig med et teknisk plagg. Prisen var også grei. (Og jeg innrømmer at det er totalt irrelevant om jeg liker designet eller ikke, -det er jo ikke jeg som skal gå med den! 😉) Så jeg tenker at det sikkert er et godt kjøp! 👍🏻 Ok?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå