Gå til innhold

er det hvit jul der dere bor?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det så og si ALDRI hvit jul ,noe jeg savner masse, er alltid snø før eller etter jul :)

hvordan er det hos dere?=)

Anonymkode: b07f1...f00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort sett, men ingen garanti ☺️ bor like utenfor Oslo. 

Kommer stort sett masse før og rett etter da... Litt som 17.mai,alltid knall varmt og sol 14 dager før, men minus 1 og sludd selve dagen 😂

Anonymkode: 6b15e...ea0

Skrevet

Som regel er det snø, men slettes ikke alltid. 

Skrevet

Nei. Sjelden. Er oppvokst i en nedsnødd fjellbygd, så jeg savner skikkelig vinter. På den andre siden er somrene mye bedre her jeg bor nå. I år tar vi julen på en hvit strand. 

Anonymkode: fc400...a90

Skrevet

Niks. Bergenser her. Sjelden hvit jul her. Det er helt ok, jeg er ikke glad i snø.

Anonymkode: 206fb...c37

Skrevet

Masse snø og i dag er det minus 30 grader. Ikke rart at Rudolf blir rød på nesen☺😅

Anonymkode: da278...9ad

Skrevet

Fjotolf drømmer nok om en hvit jul akkurat nå...

Anonymkode: 7647a...3cb

Skrevet

Så og si alltid. Bor på Hedmarken

Anonymkode: 4c3b4...dd0

Skrevet

Som regel ikke, det pleier å snø litt før jul og så regner det bort innen julaften. Regn er nok nesten like vanlig som snø her, men av og til så slår det til med hvit jul.

Anonymkode: 76088...781

Skrevet

Veldig sjelden. 

Hender av og til da, kan huske noen hvite juler. 

Bor ved sjøen i Agder. 

Anonymkode: 3da17...48b

Skrevet

Veldig sjelden, men ofte regn....bor i Stavanger 😊

Anonymkode: 2ed74...2ef

Skrevet

Nei, om vi er «heldig» å får snø så blir det bare slaps. Ingenting som «legger» seg. Kan ikke huske sist tid det var hvit jul her. Bor i Kristiansand.

Anonymkode: f8f7d...c5c

Skrevet

Svært sjeldent. Bor ved sjøen i Aust-Agder😊

Skrevet

Bor i et snøhøl mellom Oslo og Drammen, og her er det stort sett alltid hvit jul.

Anonymkode: d062d...6b9

Skrevet

Ja, alltid snø. Har vel opplevd 1 julaften hvor det var kun is og glatt, da det hadde vært mildt uka før. Bor i nordnorge.

Anonymkode: e42bf...d54

Skrevet

Vest-Agder, midt mellom Kristiansand og Stavanger. Her er det 50/50 med snø til jul. 
Men o dag har vi hvitt landskap 

Anonymkode: 51fdf...f7c

Skrevet

Sjeldent, men det hender. Bergen. Pussig nok kommer det ofte snø 2.-3.juledag, før det begynner å blåse og pissregne på nyttårsaften. 

Anonymkode: 247f5...9d7

Skrevet

Både og. Akershus... unnskyld... VIKEN

Anonymkode: 96dd7...9b3

Skrevet

Som regel er det det, bor i en nabokommune til Oslo, men litt oppe i høyden. Er ofte snø her, og ikke i Oslo. Men ikke alltid. Takler begge deler, men foretrekker hvit jul. :) 

Anonymkode: 7fea8...91d

Skrevet

Veldig sjeldent. Bor på Jæren, her pleier være samme vær på St.Hans aften og julaften..😅 

Anonymkode: 1dbce...5a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...