Gå til innhold

Hemorroide 😱

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Jeg har vært litt treig i magen den siste uken, og nå i dag har det toppet seg. Har fått en hemorroide, og det er så vondt at jeg omtrent ikkr klarer å tenke på noe annet. Og det er søndag og alt er stengt 😣Hva gjør jeg? Hva funker? Er desperat!

Anonymkode: 1fe7b...032

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fyfader den er lei. Er det ikke noen søndagsåpne butikker i nærheten? Hos oss har et apotek åpent fra 15. Sjekk om det er hos deg og.

Prøv å få i deg ting som letter fordøyelsen, svisker, druer rosine etc. 

På apoteket i morgen kjøper du sheriproct og xylocain og smører hele tiden. 

Anonymkode: 549bb...ba2

Skrevet

Vet du sikkert at det er en hemoroide? Kjent på den? Har du et søndagsåpent apotek i nærheten? Hvis ikke så prøv å skyll godt med lunket vann i dusjen. Hjelper ikke det så ville jeg faktisk ringt legevakta og spurt om råd eller om de har noe salve.

Anonymkode: 151c3...855

Skrevet

Takk for gode tips! Er dårlig med søndagsåpne apoteker her, dessverre ☹️Men i morgen kommer jeg stormende.

Er temmelig sikker på at det er en hemorroide, ja. 

Får gønne på med lakserende matvarer..!

Skrevet

Jeg fikk en svær hemmoride en gang. Det var noen uker etter fødsel. Jeg klarte ikke å sitte eller ligge. Var vanskelig med tanke på babyen. Dro til fastlege og fikk henvisning på sykehuset. Dro rett dit og dem skjærte i den og masse blod kom ut. For en lettelse det var 

Anonymkode: 6dd6b...f96

Skrevet

Grønnsåpevann?

Anonymkode: 59a24...4cb

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Grønnsåpevann?

Anonymkode: 59a24...4cb

Hvordan funker det, i så fall?

Skrevet

Varmt vann og grønnsåpe. Så vamt du klarer. Sittebad i det. Paracet! Hemoroider er djevelens verk.

Anonymkode: 4206d...47e

Skrevet

Ikke bruk grønnsåpe. Det har høy pH og vil gjøre huden din mer utsatt for infeksjon om du har en rift. Du kan prøve å trykke den inn?

Anonymkode: 272a0...e8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...