Gå til innhold

Utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at jeg må spørre noen her inne da jeg er litt usikker.

Har blitt sammen med en flott mann, har vært sammen i snart to år nå men kun bodd sammen annenhver uke.

Da jeg skulle legge noe i nattbordskuffen en kveld fant jeg en brukt kondom liggende der.

Tør ikke spørre ham om det ifall han tror jeg snoker, men blir så usikker på om den er brukt med noen andre??

Er det vanlig at menn bruker kondom når de "koser" på egenhånd??

Anonymkode: 945a9...abf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ganske vanlig, en del menn bruker kondom når de onanerer for å slippe "gris" i senga...

Anonymkode: c25b1...a05

Skrevet

Det er jo ikke å snoke om du finner en brukt kondom i nattbordskuffa. Verre med innerst i skapet. 
Det er jo bare å spørre? 

Ikke så unormalt for å slippe gris, men usikker om man legger den inni skuffa da.

Anonymkode: 1c209...b13

Skrevet

Var den knytet ? 
Var den ikke det kan det være mulig den ikke var brukt. Men jeg hadde fulgt magefølelsen min her altså. Jeg har ennå ikke møtt en mann som bruker kondom når de runker 🤷🏼‍♀️

øvrigere er jeg enig i at det ikke er snoking når du tilfeldigvis finner den i nattbordskuffen. Hadde vært verre om du fant den innerst i skapet eller søpla 

Anonymkode: f8f20...d75

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Var den knytet ? 
Var den ikke det kan det være mulig den ikke var brukt. Men jeg hadde fulgt magefølelsen min her altså. Jeg har ennå ikke møtt en mann som bruker kondom når de runker 🤷🏼‍♀️

øvrigere er jeg enig i at det ikke er snoking når du tilfeldigvis finner den i nattbordskuffen. Hadde vært verre om du fant den innerst i skapet eller søpla 

Anonymkode: f8f20...d75

Nei den var ikke knytt igjen, men ingen tvil om at den var brukt🤮

Anonymkode: 945a9...abf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...