Gå til innhold

ELENDIG kjemi, hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en venn av familien jeg ikke tåler. Skulle ønske at jeg gikk overens med dette mennesket, for det hadde blitt enklere. Men må bare innse at det ikke finnes kjemi i det heletatt. Og jeg er virkelig ikke er vandt til å gå dårlig overens med folk. Er veldig konfliktsky av meg, men føler meg så tappet for energi når hun er i nærheten. Må jo prøve å ordne det på et vis, for kommer til å måtte treffe på dette mennesket uansett. 

Hva ville dere gjort? Kan dårlig kjemi bli god?

Anonymkode: 77864...2f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva konkret er det? Er det noe moralsk eller etisk som krasjer eller bare kjemien? 

Anonymkode: 912dc...7c0

Skrevet

Ikke så mye å få gjort med det, ikke alle man kan ha 100% kjemi med altså.

Jeg har en svigerinne jeg synes er bare slitsom, full av seg selv, skravler på inn og utpust og slipper ingen andre til, høyrøstet og tar veldig mye plass. Men hun er gift med mannen til broren min så jeg kommer ikke unna henne.

Jeg velger å ha ganske lave skuldre altså, vi er forskjellige, vi kan aldri bli venner, men hun er en del av storfamilien så jeg må bare tåle å være i samme rom som henne. Lager ikke noen stor greie ut av det med andre ord, bare aksepterer at vi begge er del av samme storfamilie og må utstå hverandre.

Anonymkode: 90d2d...53e

Skrevet

Hvor ofte treffes dere? Er det mulig å redusere hyppigheten, eller holde avstand i selskap o.l.?

Anonymkode: 65aaf...720

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke så mye å få gjort med det, ikke alle man kan ha 100% kjemi med altså.

Jeg har en svigerinne jeg synes er bare slitsom, full av seg selv, skravler på inn og utpust og slipper ingen andre til, høyrøstet og tar veldig mye plass. Men hun er gift med mannen til broren min så jeg kommer ikke unna henne.

Jeg velger å ha ganske lave skuldre altså, vi er forskjellige, vi kan aldri bli venner, men hun er en del av storfamilien så jeg må bare tåle å være i samme rom som henne. Lager ikke noen stor greie ut av det med andre ord, bare aksepterer at vi begge er del av samme storfamilie og må utstå hverandre.

Er hun gift med mannen til broren din? 

Anonymkode: 5ac36...64e

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er hun gift med mannen til broren din? 

Anonymkode: 5ac36...64e

Haha, broren til mannen min ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...