Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #1 Skrevet 9. november 2019 Jeg er gift med en teoretiker, sitter foran PC hele dagen eller leder møter. Men på fritiden er han totalt annerledes. Snekrer, fikser og reparerer. Skifter vinduer og dører, legger gulv og murer, river og bygger opp! Jeg vet knapt bak frem på en hammer🙈 Anonymkode: 9dad2...793
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #2 Skrevet 9. november 2019 Ja, det er han. Han er vokst opp på gård og er utdannet mekaniker, så han fikser det meste. Anonymkode: 8613b...26a
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #3 Skrevet 9. november 2019 Ja, heldigvis👏❤ Han fikser det meste, men noen ganger tar det litt tid før han gidder🙄😂 Han lager ting også, mest småting, og han har alltid en løsning om jeg ønsker noe😊 Anonymkode: a1b3f...0c0
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #4 Skrevet 9. november 2019 Nei, dessverre. Ikke handy i det hele tatt. Må enten leie inn folk, eller gjøre det selv. Anonymkode: ed0e9...1e0
Lille krøll Skrevet 9. november 2019 #5 Skrevet 9. november 2019 Nope. Ikke en cm. Det er jeg som er handy og står for alt slikt i vårt forhold.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #6 Skrevet 9. november 2019 Nei, ikke handy. Men veldig kreativ, kjenner halve byen og løser alt likevel. Får folk til å komme på 30 min om det skulle være noe. Har vi et problem fikser han det på veldig kort tid, veldig opptatt av at alt skal være i orden og ordner opp fort når det er noe. Jeg er handy. Anonymkode: 88c31...414
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #7 Skrevet 9. november 2019 Ja, heldigvis Anonymkode: e983a...6bf
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #8 Skrevet 9. november 2019 Ja det er han, og jeg tror faktisk ikke jeg kunne vært sammen med en mann som ikke er det. Anonymkode: fbe24...1cf
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #9 Skrevet 9. november 2019 Ikke så veldig. Jeg er nok mer handy selv. Anonymkode: 10856...e05
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #10 Skrevet 9. november 2019 Faren til mine unger er ikke handy en cm, han klarte ikke å slå inn en spiker engang. Tror ikke han har lært seg det enda, for ungene ringer meg for å få en forklaring ovr tlf om de må gjøre noe. De sier de ikke er handy, men med meg eller bestefar i tlf får de til det meste. Stoppet vannlekasje på kjøkkenet med besetfar på tlf feks. Min andre ex, var ikke handy men ble litt handy. Han syns det var så flaut at jeg og mine unger kunne mer enn han. Når mitt yngste barn som var 5år kjørte gravemaskin alene, da satte han virkelig inn støtet for å bli mer handy. At en en jente på 5år, klattret opp i gravemaskinen og kunne grave alene ble for flaut for han. Tenk om naboene så det. Jeg er nok over gjennomsnittet handy, men jeg er litt sta, så kan jeg det ikke så skal jeg lære meg det. Ringer bare en god venn for å dobbelsjekke at jeg tenker riktig om jeg gjør noe som ikke er så enkelt å rette opp igjen. (Som å flytte en bærevegg osv) Min svoger har heller ikke handy når han kom inn i familien, min søster mobbet han så at han måtte lære seg. Min søster var ikke så handy, men hu er like sta som meg så hu har kasta seg ut i det meste. Meg og min far har måtte rette opp i mye hun ikke kan, men hun har blitt ganske handy hun også. Min svoger har blitt handy på snekkerting, resten har han bar gitt opp. Anonymkode: 46267...0d5
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #11 Skrevet 9. november 2019 Ja, superflink Anonymkode: 60f26...91c
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #12 Skrevet 9. november 2019 Hvis det gjelder bil, så er han handy -alt anna, så er jeg handymannen i huset💪 Men så lenge jeg vet hva og hvordan, så klarer han heldigvis å hjelpe meg Anonymkode: 3026a...6d8
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #13 Skrevet 9. november 2019 Ja, han er veldig flink til alt som har med bygg og renovasjon av hus og eiendom, innendørs og utendørs. Han jobber på kontor, og har ikke praktisk utdannelse. Vi utfyller hverandre godt på det området, og har fullført omfattende utbygging og renovering av huset vårt med stor egeninnsats, kun innleie av det vi ikke er sertifisert til å gjøre selv (våtrom/el/rør). Biler, gressklippere og alt som har motor, derimot, der kan han ingenting. Anonymkode: 70fb1...953
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #14 Skrevet 9. november 2019 Nei. Jeg er mer handy. Anonymkode: 5825b...df8
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #15 Skrevet 9. november 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er gift med en teoretiker, sitter foran PC hele dagen eller leder møter. Men på fritiden er han totalt annerledes. Snekrer, fikser og reparerer. Skifter vinduer og dører, legger gulv og murer, river og bygger opp! Jeg vet knapt bak frem på en hammer🙈 Anonymkode: 9dad2...793 Samme her. Samtidig er han glad i å trene og slappe av også. Anonymkode: a58e8...8f4
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #16 Skrevet 9. november 2019 Samme her. Han er egentlig flink til det meste. Jeg er forøvrig lik, akademiker, men handy. Anonymkode: 2ce27...ef2
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #17 Skrevet 9. november 2019 Ja han er handy. Han jobber som tømmrer. Er ikke en ting han ikke fikser. Til og med om jeg sliter på kjøkkenet så kommer han og fikser. Fks, de å få glasur/krem jevnt og fint på ei kake😋 det gjør han som ingenting 😆 han har alltid en løsning på alt og fikser alt ute. Kunne aldri vert sammen med en mann som ikke var handy heller... Er også handy selv så er kjekt og kunne gjøre ting sammen også, i fjor bygget vi terrasse ute sammen😉 Anonymkode: d0b96...8c3
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #18 Skrevet 9. november 2019 Han er ingeniør og har stor interesse for alt teknisk. Biler elsker han mekke på og han er flink til å snekre. Ikke alltid så pent som de proffe da. Det viktigste er dog at han tar edderkopper! Kunne aldri vært sammen med en mann som ikke tar edderkopper. Anonymkode: dd2e3...860
Pobie Skrevet 9. november 2019 #19 Skrevet 9. november 2019 Ja veldig. Kan bygge og snekre, reparere og lage elektriske ting og rørleggerting. Tar seg og av alt hagearbeid siden jeg ikke liker det. Han jobber i IT og liker tekniske ting og.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #20 Skrevet 9. november 2019 Abselutt ikke! Akademiker. Jeg lar han forsoke seg paa IKEA mobler, men jeg tar som oftest over. Anonymkode: 258a0...ca6
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #21 Skrevet 9. november 2019 Jeg er nok mer handy og synes det er artig å drive på. Han er redd for å gjøre feil og vil gjerne ha opplæring først. Jeg bare peiser på og lærer underveis. Anonymkode: 2dd83...848
Anonym bruker Skrevet 10. november 2019 #22 Skrevet 10. november 2019 Ja, veldig handy. Fikser der meste. Hadde ikke orket å være sammen en kar som ikke hadde vært det. For meg hadde det vært ganske turn off. Anonymkode: 34ec6...fcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå