Gå til innhold

er dette greit,eller blir det feil og sende barnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

barnet går i første klasse og har hatt feber ca 9 dager, igår og idag har det vert feberfri, sendte ikke på skolen fredag pga ønsker at barnet ikke skal bli syk med engang , så holdt barnet hjemme for sikkerhets skyld en dag til,selvom han ikke hadde feber, i bhg skal de ha en feberfri dag,men vet ikke hvordan dette egentlig er på skolen.

Så til det jeg lurer på : han er bedt på klassefest fra 15-18 i morgen, 3 jenter i klassen feirer 6 årsdagen sin,men de har bedt alle i klassen, er det feil og sende barnet,da barnet har vert ikke vert på skolen på 10 dager, eller bør barnet bli hjemme? er jo helt frisk nå og spiser normalt igjen og skal på skolen mandag

Anonymkode: 0894d...b81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bestemme deg for om du skal skrive barnet eller han. 

Selvsagt kan han gå i selskap om han er i form. Feberfri i 2 dager er mer enn nok. 

Anonymkode: 965ad...b3e

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du må bestemme deg for om du skal skrive barnet eller han. 

Selvsagt kan han gå i selskap om han er i form. Feberfri i 2 dager er mer enn nok. 

Anonymkode: 965ad...b3e

Er en falsk tråd. 

Blair Waldorf/Love85 som er ute å troller. Hun har ikke et liv, så hun må finne på alt mulig 

Anonymkode: 027be...4c1

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er en falsk tråd. 

Blair Waldorf/Love85 som er ute å troller. Hun har ikke et liv, så hun må finne på alt mulig 

Anonymkode: 027be...4c1

Har du lite liv eller? Hvorfor i ALL VERDEN skal noen trolle om sånt her? Skal man trolle så troller man om noe som skaper sterke reaksjoner og stor diskusjon. Hadde skjønt at du hyler trolling om det var et innlegg om et far/datter kjærlighetsforhold eller å kaste kattunger i havet, men ærlig talt! Trolling fordi noen er usikker på febersyk barn? Kom igjen a 

Anonymkode: f154b...bc7

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har du lite liv eller? Hvorfor i ALL VERDEN skal noen trolle om sånt her? Skal man trolle så troller man om noe som skaper sterke reaksjoner og stor diskusjon. Hadde skjønt at du hyler trolling om det var et innlegg om et far/datter kjærlighetsforhold eller å kaste kattunger i havet, men ærlig talt! Trolling fordi noen er usikker på febersyk barn? Kom igjen a 

Anonymkode: f154b...bc7

Ikke meg du siterer, men det er ganske lett å se at det er tull, den føyer seg inn i ørten lignende situasjoner

Anonymkode: 8706c...a40

Skrevet

Det må du se i morgen. Er barnet ved god allmentilstand kan du fint sende om barnet orker. 

3 timer i morgen gir jo en meget god pekepinn på hvordan formen er. 

Anonymkode: 59d08...05b

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du lite liv eller? Hvorfor i ALL VERDEN skal noen trolle om sånt her? Skal man trolle så troller man om noe som skaper sterke reaksjoner og stor diskusjon. Hadde skjønt at du hyler trolling om det var et innlegg om et far/datter kjærlighetsforhold eller å kaste kattunger i havet, men ærlig talt! Trolling fordi noen er usikker på febersyk barn? Kom igjen a 

Anonymkode: f154b...bc7

Alle vet hvem dette er. Og jo, det er falsk tråd. Hun har en veldig kjent skrivestil, og lett gjenkjennelig. Hun lyver om alt, selv bagateller. 

Forresten, din kommentar vitner om lav utdannelse, umodenhet og lite kompetanser. Kanskje du skal jobbe med det

Anonymkode: 027be...4c1

Skrevet

Takk for svar

Da ser vi bare av formen i morgen, så tar vi det der etter :)

Anonymkode: 0894d...b81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...