Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #1 Skrevet 9. november 2019 barnet går i første klasse og har hatt feber ca 9 dager, igår og idag har det vert feberfri, sendte ikke på skolen fredag pga ønsker at barnet ikke skal bli syk med engang , så holdt barnet hjemme for sikkerhets skyld en dag til,selvom han ikke hadde feber, i bhg skal de ha en feberfri dag,men vet ikke hvordan dette egentlig er på skolen. Så til det jeg lurer på : han er bedt på klassefest fra 15-18 i morgen, 3 jenter i klassen feirer 6 årsdagen sin,men de har bedt alle i klassen, er det feil og sende barnet,da barnet har vert ikke vert på skolen på 10 dager, eller bør barnet bli hjemme? er jo helt frisk nå og spiser normalt igjen og skal på skolen mandag Anonymkode: 0894d...b81
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #2 Skrevet 9. november 2019 Du må bestemme deg for om du skal skrive barnet eller han. Selvsagt kan han gå i selskap om han er i form. Feberfri i 2 dager er mer enn nok. Anonymkode: 965ad...b3e
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #3 Skrevet 9. november 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du må bestemme deg for om du skal skrive barnet eller han. Selvsagt kan han gå i selskap om han er i form. Feberfri i 2 dager er mer enn nok. Anonymkode: 965ad...b3e Er en falsk tråd. Blair Waldorf/Love85 som er ute å troller. Hun har ikke et liv, så hun må finne på alt mulig Anonymkode: 027be...4c1
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #4 Skrevet 9. november 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er en falsk tråd. Blair Waldorf/Love85 som er ute å troller. Hun har ikke et liv, så hun må finne på alt mulig Anonymkode: 027be...4c1 Har du lite liv eller? Hvorfor i ALL VERDEN skal noen trolle om sånt her? Skal man trolle så troller man om noe som skaper sterke reaksjoner og stor diskusjon. Hadde skjønt at du hyler trolling om det var et innlegg om et far/datter kjærlighetsforhold eller å kaste kattunger i havet, men ærlig talt! Trolling fordi noen er usikker på febersyk barn? Kom igjen a Anonymkode: f154b...bc7
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #5 Skrevet 9. november 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har du lite liv eller? Hvorfor i ALL VERDEN skal noen trolle om sånt her? Skal man trolle så troller man om noe som skaper sterke reaksjoner og stor diskusjon. Hadde skjønt at du hyler trolling om det var et innlegg om et far/datter kjærlighetsforhold eller å kaste kattunger i havet, men ærlig talt! Trolling fordi noen er usikker på febersyk barn? Kom igjen a Anonymkode: f154b...bc7 Ikke meg du siterer, men det er ganske lett å se at det er tull, den føyer seg inn i ørten lignende situasjoner Anonymkode: 8706c...a40
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #6 Skrevet 9. november 2019 Det må du se i morgen. Er barnet ved god allmentilstand kan du fint sende om barnet orker. 3 timer i morgen gir jo en meget god pekepinn på hvordan formen er. Anonymkode: 59d08...05b
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #7 Skrevet 9. november 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du lite liv eller? Hvorfor i ALL VERDEN skal noen trolle om sånt her? Skal man trolle så troller man om noe som skaper sterke reaksjoner og stor diskusjon. Hadde skjønt at du hyler trolling om det var et innlegg om et far/datter kjærlighetsforhold eller å kaste kattunger i havet, men ærlig talt! Trolling fordi noen er usikker på febersyk barn? Kom igjen a Anonymkode: f154b...bc7 Alle vet hvem dette er. Og jo, det er falsk tråd. Hun har en veldig kjent skrivestil, og lett gjenkjennelig. Hun lyver om alt, selv bagateller. Forresten, din kommentar vitner om lav utdannelse, umodenhet og lite kompetanser. Kanskje du skal jobbe med det Anonymkode: 027be...4c1
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #8 Skrevet 9. november 2019 Takk for svar Da ser vi bare av formen i morgen, så tar vi det der etter Anonymkode: 0894d...b81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå