Gå til innhold

Hva får far i morgen da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her får mannen i huset ( stefar) frokost på sengen og skinnhansker . Ungene står for frokosten og de synes det er veldig stas

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal stå opp med ungene og la han sove (er alltid han som står opp med dem), lager grove frokostmuffins med appelsin til frokost og i gave får han 5 par gode varme ullsokker

Skrevet

Har kjøpt en bok til min pappa. Hva ungene har ordnet til sin far vet jeg ikke 

Anonymkode: 53f76...f55

Skrevet
11 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Her får mannen i huset ( stefar) frokost på sengen og skinnhansker . Ungene står for frokosten og de synes det er veldig stas

Er han far da?

hva med far til ungene? 

Anonymkode: 32404...c8e

Skrevet

Ikke en dritt. Har ikke kontakt med min far. Har ikke barn. 

Anonymkode: 6245e...8a4

Skrevet

Ingenting 🙈

Kanskje en rask en før ungene våkner. Hvis vi våkner først. 

Anonymkode: 2300f...b2f

Skrevet

Superundertøy. 🥰

Anonymkode: 0b486...9fe

Skrevet

Mitt barns far får lys på kirkegården

Anonymkode: ac8d5...fde

Skrevet

Eldste har tegnet til sin far og så lager vi vafler til frokost. Han får også flax julekalender av barna.

Anonymkode: fb46d...fce

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er han far da?

hva med far til ungene? 

Han er så absolutt far i hverdagen og i hjertet. Ungene ser ikke sin far i morgen men vi har ordnet så far får levert frokost på døren med ett kort. Tenker nok han vil sette stor pris på det😊

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er han far da?

hva med far til ungene? 

For en kommentar!! En stefar er da like mye far og i mange tilfeller MER som en far enn den biologiske faren. Det er ikke DNA som gjør en til far, men tilstedeværelse og omsorg. 
Det finnes mange grunner til at barnefar ikke får oppmerksomhet på dagen. Far kan være dø eller at far ikke vil ha noe med barna å gjøre. Kanskje far ikke noensinne har møtt barna eller har planer om det heller. Noen fedre kan ikke være rundt barna for eksempel på grunn av mishandling, ustabilitet, overgrep eller rusmisbruk. Syns denne kommentaren din er helt på trynet. 

Anonymkode: bef70...85f

Skrevet

Far til ungene har aldri brydd seg om de, han vil helst ikke ha kontakt , så han får absolutt ingenting. Bestefar (min far) derimot, får strikkesokkene som han har ønsket seg og kake. 

Anonymkode: c016c...8a7

Skrevet

Min far får besøk og litt god mat, mannen min får et godt måltid.

Anonymkode: 9db69...2e1

Skrevet

Min pappa får ullsokker. Barnas pappa får parfyme og kake☺️

Anonymkode: ba3b8...9d3

Skrevet

Pappan her i huset får "Kjære pappa" boken fra pictureit. Bestefar, min pappa, får et kort og middag ute sammen med meg på valgfri restaurant☺️

Anonymkode: 2a22e...fcd

Skrevet

Kake. Men får den i dag då vi har gjestar. 

Anonymkode: 14b5f...abb

Skrevet

Flaske Cognac 👍 Altså min far. Mannen får en tegning,  parfyme og en boxer fra barna. 

Skrevet

Ungene har kjøpt hver sin gave, jeg har slengt på et par sokker sånn for klisjeen sin skyld. Baker muffins, kake eller boller i morgen tidlig. Ungene får bestemme hva. 

Skrevet

Ingenting. Han vil ikke markere mor- og farsdag, så da har det blitt slik. Ungene ønsker stelle til frokosten i morgen, og det er hyggelig gest. 

Skrevet (endret)

Han er bortreist, så det blir ingen feiring i morgen. 

Men det venter fine tegninger, en deo og en melkesjokolade på han når han kommer hjem. 

Min pappa får kake. 

Endret av *Miss Marple*
Skrevet

Har spleiset på blomsterbukett og tvist med søskenene mine som vår far får. Alle drar dit på kakebesøk i morgen.

Min sønns far får tvist og tegning lagt i en gavepose som det står jeg er glad i deg på. Og gutten vil da innom til ham med det, meeeeeen får ikke kontakt, ingen respons i det hele tatt 🤔 Så usikker på om han vil gutten skal komme. Blir vel å stikke oppom på vei til mine foreldre uansett og levere gaven. 

Såå skuffet over exmannens elendige farsevner 🙄

Anonymkode: 15b00...949

Skrevet

Vi har aldri feiret mors- og farsdag. Så her er det ingen planlagt markering.

Anonymkode: e70ba...42b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

💙😢 ta vare på hverandre. 

Anonymkode: 51afa...a72

Skrevet

Ingenting. Faren til barnet gir alle meg noe,mens min far har akkurat hatt bursdag og fått dyr bursdagsgave :)

Anonymkode: 95e34...72c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

❤️

Anonymkode: 75366...101

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...