Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #1 Skrevet 9. november 2019 Min første tanke på å møte min forelskelse. En dag så skjedde det, men også på nett. Vi snakket sammen hver dag. Han sendte meg hjerter, jeg sendte han, men det tok slutt .Han stoppet, og tok mer og mer avstand. Jeg trodde han følte det samme som meg, eller på en nær likhet. Til slutt så stoppet han og ta kontakt med meg, men skyldte på at han var sliten, men det var en løgn. En løgn som har foregått i et par måneder. Vi hadde en plan om å møtes, være med hverandre og bli mer kjent på ekte, men den tid tok og en ending. Han kunne ikke, men det var ikke fordi det var noe galt med meg, men det var noe annet, det var komplisert. Jeg føler meg brukt og verdiløs med tanke på hva han har følt om« kjærlighet», men det er ikke den værste delen. Han elsker en annen, men han blir kvalm av å se navnet hennes. Et navn som jeg også har. Hun såret han en gang men han elsker hun men hater hun, det er det som gjør alt så vanskelig. Han vil gå videre, finne en annen, men det går ikke fordi han tenker bare på hun om han er med en annen. Grunnen for at dette er vanskelig for meg er i hovedsak fordi han har hatt kjærlighetssorg en stund, og den tar nok ikke slutt med det første, det kan ta måneder, og år sier han. Da blir det ikke meg og han, men meg alene. En annen part er jo fordi han har løyet til meg uten å sagt noe. Han har sendt feile signaler, sagt at han ville møte meg og finne ut av ting, men det var nok en ren løgn alt det der. Jeg ble brukt fordi han ville prøve å komme over en annen. Jeg hadde et håp i at han likte meg litt, men at alt var vanskelig med tanke på eksen, men jeg tok visst skammelig feil. Nå sitter jeg igjen med røde, våte øyne og et smil som ikke eksiterer. Jeg har prøvd å forsøke å få han til å tenke annerledes, men det er umulig, så umulig at øynene mine bare drypper mer og mer. Jeg har tenkt på han i hele natt, det vil vise seg fordi jeg har våknet opp 3 ganger bare i natt. Klokken var 02, jeg våknet 03:30, jeg gråt, og falt i søvn. Klokken ble deretter 06:00, jeg gråt igjen og falt i søvn. Siste gang, var klokken 10, jeg gråt og gråt bortimot 1 time, men det vil nok komme tilbake. Denne helga ble totalt katastrofe for meg. Hadde planer om å kose meg, lage kake med søskenbarnet mitt, men har ikke lyst lengre. Vil bare ligge på rommet mitt, drukne meg selv under dyna og grine enda mer. For han betydde og betyr alt for meg. Jeg klarer ikke tanken på at han ikke kan møte meg, eller snakke med meg slik han gjorde før. Hjertet mitt er knust i tusen biter, øynene mine er helt trash, og han gutten som betydde mye er nå borte. hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 6773b...19e
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #2 Skrevet 9. november 2019 Hvor har du kopiert dette fra? Anonymkode: 7b8fd...bbd
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #3 Skrevet 9. november 2019 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor har du kopiert dette fra? Anonymkode: 7b8fd...bbd Fra notatene mine på telefonen. Anonymkode: 6773b...19e
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #4 Skrevet 9. november 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Min første tanke på å møte min forelskelse. En dag så skjedde det, men også på nett. Vi snakket sammen hver dag. Han sendte meg hjerter, jeg sendte han, men det tok slutt .Han stoppet, og tok mer og mer avstand. Jeg trodde han følte det samme som meg, eller på en nær likhet. Til slutt så stoppet han og ta kontakt med meg, men skyldte på at han var sliten, men det var en løgn. En løgn som har foregått i et par måneder. Vi hadde en plan om å møtes, være med hverandre og bli mer kjent på ekte, men den tid tok og en ending. Han kunne ikke, men det var ikke fordi det var noe galt med meg, men det var noe annet, det var komplisert. Jeg føler meg brukt og verdiløs med tanke på hva han har følt om« kjærlighet», men det er ikke den værste delen. Han elsker en annen, men han blir kvalm av å se navnet hennes. Et navn som jeg også har. Hun såret han en gang men han elsker hun men hater hun, det er det som gjør alt så vanskelig. Han vil gå videre, finne en annen, men det går ikke fordi han tenker bare på hun om han er med en annen. Grunnen for at dette er vanskelig for meg er i hovedsak fordi han har hatt kjærlighetssorg en stund, og den tar nok ikke slutt med det første, det kan ta måneder, og år sier han. Da blir det ikke meg og han, men meg alene. En annen part er jo fordi han har løyet til meg uten å sagt noe. Han har sendt feile signaler, sagt at han ville møte meg og finne ut av ting, men det var nok en ren løgn alt det der. Jeg ble brukt fordi han ville prøve å komme over en annen. Jeg hadde et håp i at han likte meg litt, men at alt var vanskelig med tanke på eksen, men jeg tok visst skammelig feil. Nå sitter jeg igjen med røde, våte øyne og et smil som ikke eksiterer. Jeg har prøvd å forsøke å få han til å tenke annerledes, men det er umulig, så umulig at øynene mine bare drypper mer og mer. Jeg har tenkt på han i hele natt, det vil vise seg fordi jeg har våknet opp 3 ganger bare i natt. Klokken var 02, jeg våknet 03:30, jeg gråt, og falt i søvn. Klokken ble deretter 06:00, jeg gråt igjen og falt i søvn. Siste gang, var klokken 10, jeg gråt og gråt bortimot 1 time, men det vil nok komme tilbake. Denne helga ble totalt katastrofe for meg. Hadde planer om å kose meg, lage kake med søskenbarnet mitt, men har ikke lyst lengre. Vil bare ligge på rommet mitt, drukne meg selv under dyna og grine enda mer. For han betydde og betyr alt for meg. Jeg klarer ikke tanken på at han ikke kan møte meg, eller snakke med meg slik han gjorde før. Hjertet mitt er knust i tusen biter, øynene mine er helt trash, og han gutten som betydde mye er nå borte. hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 6773b...19e Få deg et liv kanskje ? Anonymkode: c2d92...fd8
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #5 Skrevet 9. november 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Min første tanke på å møte min forelskelse. En dag så skjedde det, men også på nett. Vi snakket sammen hver dag. Han sendte meg hjerter, jeg sendte han, men det tok slutt .Han stoppet, og tok mer og mer avstand. Jeg trodde han følte det samme som meg, eller på en nær likhet. Til slutt så stoppet han og ta kontakt med meg, men skyldte på at han var sliten, men det var en løgn. En løgn som har foregått i et par måneder. Vi hadde en plan om å møtes, være med hverandre og bli mer kjent på ekte, men den tid tok og en ending. Han kunne ikke, men det var ikke fordi det var noe galt med meg, men det var noe annet, det var komplisert. Jeg føler meg brukt og verdiløs med tanke på hva han har følt om« kjærlighet», men det er ikke den værste delen. Han elsker en annen, men han blir kvalm av å se navnet hennes. Et navn som jeg også har. Hun såret han en gang men han elsker hun men hater hun, det er det som gjør alt så vanskelig. Han vil gå videre, finne en annen, men det går ikke fordi han tenker bare på hun om han er med en annen. Grunnen for at dette er vanskelig for meg er i hovedsak fordi han har hatt kjærlighetssorg en stund, og den tar nok ikke slutt med det første, det kan ta måneder, og år sier han. Da blir det ikke meg og han, men meg alene. En annen part er jo fordi han har løyet til meg uten å sagt noe. Han har sendt feile signaler, sagt at han ville møte meg og finne ut av ting, men det var nok en ren løgn alt det der. Jeg ble brukt fordi han ville prøve å komme over en annen. Jeg hadde et håp i at han likte meg litt, men at alt var vanskelig med tanke på eksen, men jeg tok visst skammelig feil. Nå sitter jeg igjen med røde, våte øyne og et smil som ikke eksiterer. Jeg har prøvd å forsøke å få han til å tenke annerledes, men det er umulig, så umulig at øynene mine bare drypper mer og mer. Jeg har tenkt på han i hele natt, det vil vise seg fordi jeg har våknet opp 3 ganger bare i natt. Klokken var 02, jeg våknet 03:30, jeg gråt, og falt i søvn. Klokken ble deretter 06:00, jeg gråt igjen og falt i søvn. Siste gang, var klokken 10, jeg gråt og gråt bortimot 1 time, men det vil nok komme tilbake. Denne helga ble totalt katastrofe for meg. Hadde planer om å kose meg, lage kake med søskenbarnet mitt, men har ikke lyst lengre. Vil bare ligge på rommet mitt, drukne meg selv under dyna og grine enda mer. For han betydde og betyr alt for meg. Jeg klarer ikke tanken på at han ikke kan møte meg, eller snakke med meg slik han gjorde før. Hjertet mitt er knust i tusen biter, øynene mine er helt trash, og han gutten som betydde mye er nå borte. hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 6773b...19e Mitt råd til deg om han løy til deg og ga falske forhåpninger - Fuck han Men det er viktig å huske på at man kan ikke noe for hvem man faller for. Følelser kan være forvirrende, slitsomme og krevende. Følelser kan også være kontrollerende og ukontrollerbar på samme tid. Man kan dessverre ikke styre følelsene sine for en person og du må nok bare akseptere at han har følelser for en annen. Aldri trygle noen om sin kjærlighet. Da er det ikke verdt det. Gi deg selv tid. Gråt, trøst deg med film/serier og sjokolade is. Vær med venner, gå ut og danse, feste og skap gode minner med de som alltid er der med og for deg! Sakte, men sikkert blir det bedre ❤️ Når du er på ditt beste, lykkeligste og du minst forventer det, så kommer det noen som vil ta deg med storm! Det er best å starte et nytt forhold når det ikke ligger noe gamme fortid på overlaten og blander seg oppi den nye fremtiden. Et smil er det peneste en person kan bære på! Anonymkode: e97c2...bee
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #6 Skrevet 9. november 2019 «Kjære dagbok» 😪 Anonymkode: 8d316...a40
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #7 Skrevet 9. november 2019 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mitt råd til deg om han løy til deg og ga falske forhåpninger - Fuck han Men det er viktig å huske på at man kan ikke noe for hvem man faller for. Følelser kan være forvirrende, slitsomme og krevende. Følelser kan også være kontrollerende og ukontrollerbar på samme tid. Man kan dessverre ikke styre følelsene sine for en person og du må nok bare akseptere at han har følelser for en annen. Aldri trygle noen om sin kjærlighet. Da er det ikke verdt det. Gi deg selv tid. Gråt, trøst deg med film/serier og sjokolade is. Vær med venner, gå ut og danse, feste og skap gode minner med de som alltid er der med og for deg! Sakte, men sikkert blir det bedre ❤️ Når du er på ditt beste, lykkeligste og du minst forventer det, så kommer det noen som vil ta deg med storm! Det er best å starte et nytt forhold når det ikke ligger noe gamme fortid på overlaten og blander seg oppi den nye fremtiden. Et smil er det peneste en person kan bære på! Anonymkode: e97c2...bee Takk ❤️, problemet mitt er at folk bare har såret meg. Aldri vært noen som har vært der hele tia og har lite tro på at d skjer. Den gutten jeg snakker om i emnet ; ville møte meg en stund men jo mer vi snakket så føler jeg at han fikk et tilbakeblikk fra eksen. Han sa også at han hadde valgt meg om vi gikk tilbake i tid men ikke slik situasjonen var akkurat nå. bare han hadde gått videre så hadde han møtt meg Anonymkode: 6773b...19e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå