Gå til innhold

Du som er skilt? Kunne du....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ikke skilt, men...

Det kommer litt an på. Om han jeg da skulle giftet meg med, ikke har vørt gift før og ønsker veldig ett stort bryllup, så kanskje...

Men i utgangspunktet, nei. Kun ett stille rolig bryllup. Med de nærmeste vennene våre.

Anonymkode: c3144...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skilt og skulle jeg få giftet meg igjen så vil jeg ha full pakke denne gangen, samt i kirken. Mitt første giftemål skjedde i svart kjole på tinghuset. Samlet de aller næreste av familie på middag og kaker. Ingen fest. 

 

Anonymkode: d5090...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kunne jeg ikke. Jeg har 4 familiemedlemmer og noen få gode venner. Så i mitt første bryllup, så var ca 10 gjester mine, og 40 stk hans, flere jeg aldri hadde møtt. Synes jo egentlig ikke det var noe gøy. Og det føltes mer ut som familietreff, for hans familie.

Så hvis jeg skulle gifte meg igjen, skal det gå stille og rolig for seg, med svært få mennesker. 

Anonymkode: 1d529...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men det kunne jeg ikke første gang heller. Aldri skjønt greia. Blir trolig mer markering om jeg gifter meg med kjæresten en gang, enn det var første gang. 

Anonymkode: 603ec...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg gift, og da vi giftet oss gikk det svært stille og rolig for seg. Ingen "gjester", kun forlovere som visste om det. 

Skulle jeg bli skilt, så ville et ev neste bryllup foregå minst like stille. Aldri skjønt greia med store kirkebryllup, middag og festligheter bare fordi man inngår en juridisk avtale. 

Anonymkode: 8d877...ed1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Da skulle jeg vært under mye press. Ser ikke poenget med «kjole og hvitt» flere ganger. Nå var det «bare» 40 gjester i det første bryllupet, men det var slitsomt nok

Anonymkode: ce30d...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tror jeg ikke at jeg ville hatt en gang til. 

Skulle jeg giftet meg igjen (noe jeg har INGEN planer om, men man vet jo aldri), så hadde det blitt noe enkelt og lite. Reist bort og giftet oss i utlandet kanskje. 

Anonymkode: a15d4...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det kunne jeg ikke. Jeg har 4 familiemedlemmer og noen få gode venner. Så i mitt første bryllup, så var ca 10 gjester mine, og 40 stk hans, flere jeg aldri hadde møtt. Synes jo egentlig ikke det var noe gøy. Og det føltes mer ut som familietreff, for hans familie.

Så hvis jeg skulle gifte meg igjen, skal det gå stille og rolig for seg, med svært få mennesker. 

Anonymkode: 1d529...e9d

Så en fremtidig mann skal ikke få lov til å samle sin familie rundt seg bare fordi du har liten familie?

Anonymkode: d5037...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke skilt, men...

Det kommer litt an på. Om han jeg da skulle giftet meg med, ikke har vørt gift før og ønsker veldig ett stort bryllup, så kanskje...

Men i utgangspunktet, nei. Kun ett stille rolig bryllup. Med de nærmeste vennene våre.

Anonymkode: c3144...117

👆👆👆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er skilt og skulle jeg få giftet meg igjen så vil jeg ha full pakke denne gangen, samt i kirken. Mitt første giftemål skjedde i svart kjole på tinghuset. Samlet de aller næreste av familie på middag og kaker. Ingen fest. 

 

Anonymkode: d5090...ea2

Why? Kunne du ikke velge farge på kjolen selv og velge å ha en liten fest? 

Anonymkode: 1d29a...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Ville egt ikke ha stort kirkebryllup første gangen heller, men lot meg overtale, og fant hele greia til å være et sabla styr som handlet mer om alle andre enn om oss. 

Har ikke tenkt å gifte meg igjen, men skulle det utrolige skje, så blir det stille og rolig på et kontor et sted med resten av dagen lagt opp etter våre ønsker der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke skilt. Dersom jeg var skilt og ville gifte meg igjen og ville ha full fest... da hadde det blitt full fest (med beskjed om at jeg ikke ønsket gaver). Alltid gøy med fest🥳

Anonymkode: ce1d0...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gift 2 ganger og andre bryllupet var det rolige slaget. Første gang var det 70 gjester, stiv 3 retters med påfølgende drikke på et fornemt sted og skikkelig brudekjole så klart. Andre gangen i utlandet i en sjømannskirke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...