Gå til innhold

Gode Vintervotter til barn? Votter som puster!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hjemmestrikket ullvotter er det beste du kan bruke

Anonymkode: abf6c...696

Nei, de blir våte og tunge, de loer når man vasker dem, og det blåser gjennom dem. Tro meg, vi har sikkert hatt 50 par ;) Får av svigermor. Dessuten har jeg allergi mot ull, hovner opp i luftveiene.

Anonymkode: 8cdc6...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Gullunger skrev:

Barnehagevotter fra nøstebarn. 

Enig i denne 😃 I tillegg har mine barn hver sitt par med hjemmestrikkede til de dagene hvor det bare er litt kjølig, og regnvotter uten fór. Jeg er ingen tilhenger av fleece, så det styrer jeg unna. De kan evnt ha hjemmestrikkede under regnvotter. 

Anonymkode: deee8...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har både Reima og Didriksons (Biggles). Ikke hatt noe problemer med klamme hender, men akkuratcdetver sikkert individuelt. Jeg skjønner ikke helt hvorfor så mange anbefaler strikkevotter til barnehagebarn. Som en sier over, det blåser igjennom og de blir våte med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reima sine har pleid å være bra. I fjor prøvde jeg H&M sine skivotter etter at de fikk god omtale ved testing, og de var overraskende gode, barna holdt seg varme på hendene og vottene var rimelige. 

Anonymkode: 01311...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Reima sine har pleid å være bra. I fjor prøvde jeg H&M sine skivotter etter at de fikk god omtale ved testing, og de var overraskende gode, barna holdt seg varme på hendene og vottene var rimelige. 

Anonymkode: 01311...2ff

Har du link?

Anonymkode: 4a70e...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...