Yogibaby Skrevet 8. november 2019 #1 Skrevet 8. november 2019 Ser dere denne streken? testet med loyds pharmacy test. Jeg er 7 dager sen fra en mens som vanligviskommer på dagen- men har kobberspiral... noen som har erfaring med denne testen? Eller å være gravid med spiral? Streken kom etter et min ... bildet er tatt flere timer etter
Anonym bruker Skrevet 8. november 2019 #3 Skrevet 8. november 2019 Jeg ser en veeeeldig svak strek. Anonymkode: a58a5...31f
Anonym bruker Skrevet 8. november 2019 #4 Skrevet 8. november 2019 Ser streken ja☺️ Anonymkode: 36e20...e14
Anonym bruker Skrevet 8. november 2019 #5 Skrevet 8. november 2019 Jeg ser en strek, men synes kanskje den burde vært sterkere, hvis du er syv dager over IKM? Men nå er jeg overhode ingen ekspert. Anonymkode: 7f7fc...5e0
Anonym bruker Skrevet 8. november 2019 #6 Skrevet 8. november 2019 Ligner en sånn skyggestrek man får på rfsu blant annet. Hvor man må demontere hele testen for å ane en strek Anonymkode: 4d81e...f72
DetYrer Skrevet 8. november 2019 #7 Skrevet 8. november 2019 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ser en strek, men synes kanskje den burde vært sterkere, hvis du er syv dager over IKM? Men nå er jeg overhode ingen ekspert. Anonymkode: 7f7fc...5e0 10 dager over ikm fikk jeg supersvak strek og hadde hcg på under 10
DetYrer Skrevet 8. november 2019 #8 Skrevet 8. november 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ligner en sånn skyggestrek man får på rfsu blant annet. Hvor man må demontere hele testen for å ane en strek Anonymkode: 4d81e...f72 Man ser jo streken tydelig når den er montert.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2019 #9 Skrevet 8. november 2019 Tok du testen med morgenurin da, hender testene blir svakere om du tar utpå dagen så du har drukket og fylt på blæra siste timene... Ville dratt på butikken og kjøpt en ny test som du kan ta i morgen tidlig, se hva den viser. Mamma ble gravid med kobberspiral, men det ble et svangerskap utenfor livmor som det vel er en litt økt sjanse for når man bruker spiral. Hun var rundt 3 mnd på vei da de fant ut at fosteret satt i egglederen og var dødt, hun måtte opereres. Men har hørt om folk som har blitt gravide med spiral som det har gått helt fint med også, spiralen må vel fjernes og om barnet ikke aborteres da går det gjerne helt fint. Lykke til, uansett hva det blir til. Anonymkode: c1572...bb0
Yogibaby Skrevet 8. november 2019 Forfatter #12 Skrevet 8. november 2019 1 time siden, DetYrer skrev: 10 dager over ikm fikk jeg supersvak strek og hadde hcg på under 10 Men du var gravid ?
Yogibaby Skrevet 8. november 2019 Forfatter #13 Skrevet 8. november 2019 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tok du testen med morgenurin da, hender testene blir svakere om du tar utpå dagen så du har drukket og fylt på blæra siste timene... Ville dratt på butikken og kjøpt en ny test som du kan ta i morgen tidlig, se hva den viser. Mamma ble gravid med kobberspiral, men det ble et svangerskap utenfor livmor som det vel er en litt økt sjanse for når man bruker spiral. Hun var rundt 3 mnd på vei da de fant ut at fosteret satt i egglederen og var dødt, hun måtte opereres. Men har hørt om folk som har blitt gravide med spiral som det har gått helt fint med også, spiralen må vel fjernes og om barnet ikke aborteres da går det gjerne helt fint. Lykke til, uansett hva det blir til. Anonymkode: c1572...bb0 Ja med morgen urin men tisset kl 5 og la meg igjen så stod jeg opp kl 6 og tok test. Jeg reagerer på at den var svak. Men siden streken kom med en gang og var rosa tyder jeg det som positivt resultat. ( tydeligere å se i virkeligheten enn på bildet) jeg har time hos legen mandag for å ta blodprøver. Men ja veldig rart når jeg har spiral. Hvordan oppdaget din mor at det var utenfor livmor ?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2019 #14 Skrevet 8. november 2019 Akkurat nå, Yogibaby skrev: Ja med morgen urin men tisset kl 5 og la meg igjen så stod jeg opp kl 6 og tok test. Jeg reagerer på at den var svak. Men siden streken kom med en gang og var rosa tyder jeg det som positivt resultat. ( tydeligere å se i virkeligheten enn på bildet) jeg har time hos legen mandag for å ta blodprøver. Men ja veldig rart når jeg har spiral. Hvordan oppdaget din mor at det var utenfor livmor ? Smerter sikkert Anonymkode: 6110a...e60
Yogibaby Skrevet 8. november 2019 Forfatter #15 Skrevet 8. november 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg ser en strek, men synes kanskje den burde vært sterkere, hvis du er syv dager over IKM? Men nå er jeg overhode ingen ekspert. Anonymkode: 7f7fc...5e0 Ja det samme tenkte jeg... men mensen er alltid på rett tid i tillegg så jeg vet liksom ikke hvorfor den ikke skulle komme om jeg ikke var gravid ?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2019 #16 Skrevet 8. november 2019 22 minutter siden, Yogibaby skrev: Ja med morgen urin men tisset kl 5 og la meg igjen så stod jeg opp kl 6 og tok test. Jeg reagerer på at den var svak. Men siden streken kom med en gang og var rosa tyder jeg det som positivt resultat. ( tydeligere å se i virkeligheten enn på bildet) jeg har time hos legen mandag for å ta blodprøver. Men ja veldig rart når jeg har spiral. Hvordan oppdaget din mor at det var utenfor livmor ? Det er jo ikke veldig rart, selv om kobberspiral regnes som et sikkert prevansjonsmiddel er det jo ikke 100% sikkert. Noen blir gravide på den også... Mamma merket foresten at det var utenfor livmoren fordi hun fikk voldsomme smerter, holdt på å gå helt galt med henne, så det pleier ikke være så dramatisk altså. Anonymkode: c1572...bb0
DetYrer Skrevet 11. november 2019 #17 Skrevet 11. november 2019 På 8.11.2019 den 23.27, Yogibaby skrev: Men du var gravid ? ja resultatet er 4 år
Anonym bruker Skrevet 11. november 2019 #18 Skrevet 11. november 2019 Når du må demontere graviditetstesten, så ville jeg ventet noen dager og tatt ny. Anonymkode: bbf9d...1b2
Anonym bruker Skrevet 11. november 2019 #19 Skrevet 11. november 2019 Jeg ser streken. Anonymkode: e1e74...b32
DetYrer Skrevet 11. november 2019 #20 Skrevet 11. november 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Når du må demontere graviditetstesten, så ville jeg ventet noen dager og tatt ny. Anonymkode: bbf9d...1b2 man ser jo streken før den er demontert.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2019 #21 Skrevet 11. november 2019 Ja, jeg ser streken, men det gjorde jeg med min også nylig. Viste seg å være en skyggestrek😢 Når skal du ha mensen? Anonymkode: ba8ee...6a7
Anonym bruker Skrevet 11. november 2019 #22 Skrevet 11. november 2019 Har du tatt ny test og sett om den blir sterkere? Anonymkode: 36e20...e14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå