Gå til innhold

Hva fikk du til 40 årsdagen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingenting... Har ingen venner lenger. De eneste "vennene" jeg har er her inne... Er ufør pga dårlig rygg. Sitter bare hjemme og ser på tv, drikker vin og onanerer... Er en skjelden gang på byen, men sitter mutters alene der og. Hvorfor jeg ikke har venner lenger vet jeg ikke. Alle har bare sluttet å ha kontakt med meg. Slettet meg på snap, messenger etc. Unnskyld jeg ødelegger tråden, men ettersom jeg fylte 40 år på mandag, har jeg ikke fått en eneste gratulasjon... 

Anonymkode: 072cd...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingenting... Har ingen venner lenger. De eneste "vennene" jeg har er her inne... Er ufør pga dårlig rygg. Sitter bare hjemme og ser på tv, drikker vin og onanerer... Er en skjelden gang på byen, men sitter mutters alene der og. Hvorfor jeg ikke har venner lenger vet jeg ikke. Alle har bare sluttet å ha kontakt med meg. Slettet meg på snap, messenger etc. Unnskyld jeg ødelegger tråden, men ettersom jeg fylte 40 år på mandag, har jeg ikke fått en eneste gratulasjon... 

Anonymkode: 072cd...1e6

Det var faktisk et svar som bremset godt opp.

Hvis det virkelig er sånn at du bruker dagene dine på å se på tv, onanere og drikke vin har du behov for hjelp, og mangelen på venner har antakelig mer med hva du bruker dagene på enn den dårlige ryggen. 

Jeg er lei for at bursdagen din ble forbigått av folk rundt deg, men kanskje det er sporen du trenger for å endre livet ditt?

Rygg og uførhet er ikke lett å gjøre så mye med umiddelbart, men innstillingen din til livet kan du endre. 

Anonymkode: 4c30b...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mormor: arva gullring med perle

Mamma: sølvsmykke, sølv øreringer og sølv fotlenke 

Mann og barn: mobiltelefon og diverse småpakker

Klubbvenninner: gullsmykke og "merke"veske

Andre venner: gavekort hudpleie, vin, musserende vin, pocketbok og vin, gavekort på kjøpesenter. Noen gaver gjekk fleire sammen om.

Veldig glad for alt sammen. 😍

 

Anonymkode: 9b8de...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det var faktisk et svar som bremset godt opp.

Hvis det virkelig er sånn at du bruker dagene dine på å se på tv, onanere og drikke vin har du behov for hjelp, og mangelen på venner har antakelig mer med hva du bruker dagene på enn den dårlige ryggen. 

Jeg er lei for at bursdagen din ble forbigått av folk rundt deg, men kanskje det er sporen du trenger for å endre livet ditt?

Rygg og uførhet er ikke lett å gjøre så mye med umiddelbart, men innstillingen din til livet kan du endre. 

Anonymkode: 4c30b...ce3

Begynte vanene mine etter vennene mine kuttet meg ut... Skjønner ikke hva jeg kan ha gjort for at de plutselig kuttet meg ut... De vil ikke snakke med meg. Når fem, noe som jeg trodde var gode venninner plutselig kutter meg ut fikk jeg et lite sammenbrudd, derfor ble vinen trøst. Onanere har jeg alltid gjort, gjør det mye, men det har ikke noe med det å gjøre, er egentlig irrelevant. Men det er hovedsakelig det jeg gjør... Ser mye filmer, drikker vin og ja... 

Anonymkode: 072cd...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ingenting... Har ingen venner lenger. De eneste "vennene" jeg har er her inne... Er ufør pga dårlig rygg. Sitter bare hjemme og ser på tv, drikker vin og onanerer... Er en skjelden gang på byen, men sitter mutters alene der og. Hvorfor jeg ikke har venner lenger vet jeg ikke. Alle har bare sluttet å ha kontakt med meg. Slettet meg på snap, messenger etc. Unnskyld jeg ødelegger tråden, men ettersom jeg fylte 40 år på mandag, har jeg ikke fått en eneste gratulasjon... 

Anonymkode: 072cd...1e6

Det var jo nyttig for hi å vite

Anonymkode: ef05b...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra venninner fikk jeg gavekort på hudpleie, bærbusker til hagen, strandveske, sjokolade, god te, en fin vase jeg ønsket meg, lysestaker, et kirsebærtre og blomster. 

Jeg har bursdag på sommeren, så kanskje ikke alle tipsene er aktuelle på denne årstiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har ei venninne som fyller år i desember og trenger noen gode tips :) 

Anonymkode: 2cebf...f32

Jeg blir 40 snart og ønsker meg vin 😊

Anonymkode: c1e10...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vin, bobler, gavekort på restaurant og på husfliden, krystallglass, bunad, konsertbilletter, vase som jeg ønsket meg, blomster og selvsagt en kurv med kamferdrops, moccabønner og sherry. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg blir snart 40...Men er gravid. Så vin utgår 😔

Anonymkode: 5a473...4c7

Den kan jo spares til etter graviditeten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart 40, og det eneste jeg ønsker meg er10-14 dager barnevakt, så jeg pg mannen kan dra på ferie. Har ikke så mange venner, så 40årslag utgår... Kan ikke ha fest for 5 stk. 😏 

Anonymkode: c6fd8...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Snart 40, og det eneste jeg ønsker meg er10-14 dager barnevakt, så jeg pg mannen kan dra på ferie. Har ikke så mange venner, så 40årslag utgår... Kan ikke ha fest for 5 stk. 😏 

Anonymkode: c6fd8...139

Selvsagt kan du ha fest sammen med 5stk! 

Hvis du vil ha flere, har du søskenbarn, kollegaer, naboer som du kommer godt over ens med som du kan invitere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Snart 40, og det eneste jeg ønsker meg er10-14 dager barnevakt, så jeg pg mannen kan dra på ferie. Har ikke så mange venner, så 40årslag utgår... Kan ikke ha fest for 5 stk. 😏 

Anonymkode: c6fd8...139

Hva med å invitere dem på brunsj eller noe lignende? Jeg har vært i flere bursdager hvor jubilanten kun har invitert med seg et såfall venninner enten ut for å spise eller hjem til seg. Bare hyggelig etter min mening. Ikke la det stoppe deg 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Snart 40, og det eneste jeg ønsker meg er10-14 dager barnevakt, så jeg pg mannen kan dra på ferie. Har ikke så mange venner, så 40årslag utgår... Kan ikke ha fest for 5 stk. 😏 

Anonymkode: c6fd8...139

En middag er jo helt supert, gjerne med vin ol utover kvelden, man må ikke ha stor fest for å markere😊

Nærmer meg 40 og jeg har vært syk de siste årene og har plutselig ingen ordentlige venner, så vi inviterer foreldre, søsken med partner, svigerforeldre og besteforeldre på en bedre middag. Og det passer meg egentlig helt fint, både fordi jeg ikke har det samme overskuddet som før, og fordi jeg ikke hadde ville feiret med folk jeg ikke sto nær.

Anonymkode: d0a2f...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ble 40 og inviterte familien på kaker så fikk jeg penger i gaver. De hadde spurt på forhånd om jeg ønsket meg noe så da sa jeg at jeg ønsket meg bidrag til kjøkkenmaskin. 

 

Anonymkode: 0caf4...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...