Gå til innhold

Sønnen min blir mobbet;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn går i fjerde klasse. Han er liten av vekst og veldig aktiv. Han hadde en god venn som flyttet. Nå blir han bare mobbet på skolen. De er slemme mot han. Dette har ført til store sinne problemer og at han har begynt å skulke deler av skolen. Dette visste jeg ikke før foreldresamtaler da ingen fortalte meg det. Er så utrolig rådvill og vet ikke hva jeg skal gjøre;(

Anonymkode: 6a839...557

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så leit. 

Du skal være snill mamma med sønnen din. Trøste, ta hans parti. Ikke unnskylde mobberne.

Så. Mobiliserer du tigermammaen og presser skolen til å ta tak. Vær på hugget! Forlang endring. Be rektor om å være med på møter.

Anonymkode: 5afb7...4f8

Skrevet

Jeg føler så med dere! Min sønn var også en liten, aktiv spirrevipp i den alderen. Han var åpen, godtroende og sårbar, og et lett offer for guttene to trinn over som trengte noen å hakke på. Vi snakket med foreldrene, og det bedret seg, men et frø av tvil og dårlig selvfølelse var sådd hos den lille gutten med hjertet i hånden. Det endte med psykolog og skolebytte. Nå, som fjortis, blomstrer han. Han har alltid vært sosial, og på den nye skolen fikk han både nok faglige utfordringer og mange flotte venner. Enig med personen over. Gi ubetinget støtte. Vær hans trygge havn, og forsvar ham på en saklig måte. Ta tak i problemet om vær løsningsorientert men klar. Lykke til❤️

Anonymkode: 1e074...381

Skrevet

Paragraf 9a!! Ta kontakt med skolen/rektor med en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...