Christinesnm88 Skrevet 8. november 2019 #1 Skrevet 8. november 2019 Kan noen hjelpe med videre? Har stikket 25 cm. Fekk midterste 5 til splitt og 18 jevnt fordelt. Forstod ikke helt hvor jeg skal felle/felle av???
Kaffekjerring Skrevet 8. november 2019 #2 Skrevet 8. november 2019 Du feller de 5 midterste maskene foran, og så må du dele resterende antall masker på 18 og da får du antallet masker mellom hver felling. Den siste delen der er for at arbeidet skal bli smalere😊
Christinesnm88 Skrevet 8. november 2019 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2019 26 minutter siden, Kaffekjerring skrev: Du feller de 5 midterste maskene foran, og så må du dele resterende antall masker på 18 og da får du antallet masker mellom hver felling. Den siste delen der er for at arbeidet skal bli smalere😊 Ja, selvfølgelig. Litt ammetåke her! Men nå ser jeg jo at jeg ikke er helt ved ermehull enda 😂 takk for hjelpen 🙏😊
Kaffekjerring Skrevet 12. november 2019 #4 Skrevet 12. november 2019 Du kom deg videre ja?😁 Skulle bare mangle, en skulle ikke tro jeg gjorde annet enn å rette opp i andres strikketøy eller hjelpe til. Men jeg digger det! Og så har jeg lest min del oppskrifter, har lagt bort halvpartene av de vanlige bøkene i stuen og erstattet de med... mine😂😂 Er en sånn snikhoarder av garn og strikke/heklebøker😳
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå