Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #1 Skrevet 7. november 2019 Har nå en jobb som er ferdig kl 14.30. Jeg bor et sted med veldig rush så kommer akkurat av gårde før verste køen og bruker en halv time hjem. Vurderer å bytte til en annen stilling like i nærheten av den andre jobben. Men er ikke ferdig før kl 15. Da kommer jeg i køen og bruker en time hjem. MEN får 7 uker ferie i motsetning til den andre som har standar ferie. Lønn er temmelig likt. Anonymkode: 09633...59a
Gjest KenCreek Skrevet 7. november 2019 #2 Skrevet 7. november 2019 (endret) Du har vel 5 uker ferie nå? Hvis lønna er den samme, så ville jeg ikke byttet jobb pga et par uker ekstra ferie. Det er hverdagene vi har flest av, de er der hele året. En time senere hjem hver dag, det merkes veldig altså 😊 Endret 7. november 2019 av KenCreek
Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #3 Skrevet 7. november 2019 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har nå en jobb som er ferdig kl 14.30. Jeg bor et sted med veldig rush så kommer akkurat av gårde før verste køen og bruker en halv time hjem. Vurderer å bytte til en annen stilling like i nærheten av den andre jobben. Men er ikke ferdig før kl 15. Da kommer jeg i køen og bruker en time hjem. MEN får 7 uker ferie i motsetning til den andre som har standar ferie. Lønn er temmelig likt. Anonymkode: 09633...59a Sju uker ferie høres ut som skoleverket. Da kommer du deg ikke avgårde kl 15 selvom undervisningen er ferdig da. Halv fire, tidligst. Anonymkode: dfc62...cee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå