Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #1 Skrevet 7. november 2019 Hva slags undersøkelser var du gjennom, hvem satt diagnosen, osv? Anonymkode: 488aa...454
Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #2 Skrevet 7. november 2019 MR med og uten kontrast, EEG og to timer hos nevrolog. Siden de mistenkte hjernesvulst ble nok utredningen deretter. Til syvende og sist satt nevrolog diagnosen. Hadde også flere dagbøker jeg førte, og var innom alle medisiner for å finne noe med effekt. 😊 Anonymkode: b25d0...d47
Anonym bruker Skrevet 8. november 2019 #3 Skrevet 8. november 2019 Familiehistorie med migrene, typiske anfall. Ble tatt en MR i samme periode, men det var mer fordi jeg var svimmel og hadde lite med migrene å gjøre. Alt ble gjort hos fastlege. Anonymkode: af471...e9c
Anonym bruker Skrevet 8. november 2019 #4 Skrevet 8. november 2019 MR med og uten kontrast, CT, EEG, familiehistorie med migrene og nevrologisk oppfølging. Nevrologen satt diagnose Anonymkode: ad616...5f5
Anonym bruker Skrevet 8. november 2019 #5 Skrevet 8. november 2019 5 min på legekontoret? Har vanlig og vestibulær. Men den vestibulære er egentlig kraftig allergisk reaksjon på mugg. Hver gang jeg er i nærheten av mugg, blir jeg så svimmel at jeg ikke greier å gå. Anonymkode: ebb65...10b
Anonym bruker Skrevet 8. november 2019 #6 Skrevet 8. november 2019 Min datter har. Det startet med sykehusinnleggelse. Tre sykehus og en legevakt klødde seg i hodet og skjønte ingenting, før en overlege hørte min datters leger diskutere symptomene og han overtok. Sykehuset tok mange ulike tester og prøver de dagene vi var der, så første jeg logg i 3mnd frem til vi fikk time til MR. Da ble det konstantert. Ungen har aldri klaget over vondt i hodet, så Migrene har aldri vært i mine tanker. Hun har blitt testet ut for veldig mye annet, for noe har vært galt men ingen prøver viste noe. Når vi fikk vite det var migrene faller alle brikker på plass, men hun har fortsatt lite av det en tenker på migrene: vondt i hodet. Hun har en sjeldent form, så hun får alt annet og litt til. Anonymkode: c1195...eca
Anonym bruker Skrevet 8. november 2019 #7 Skrevet 8. november 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Min datter har. Det startet med sykehusinnleggelse. Tre sykehus og en legevakt klødde seg i hodet og skjønte ingenting, før en overlege hørte min datters leger diskutere symptomene og han overtok. Sykehuset tok mange ulike tester og prøver de dagene vi var der, så første jeg logg i 3mnd frem til vi fikk time til MR. Da ble det konstantert. Ungen har aldri klaget over vondt i hodet, så Migrene har aldri vært i mine tanker. Hun har blitt testet ut for veldig mye annet, for noe har vært galt men ingen prøver viste noe. Når vi fikk vite det var migrene faller alle brikker på plass, men hun har fortsatt lite av det en tenker på migrene: vondt i hodet. Hun har en sjeldent form, så hun får alt annet og litt til. Anonymkode: c1195...eca Hva annet har hun? Når jeg har migrene, er det som skallebank. Helt forferdelig vondt. Blir tett i det neseboret som sitter på samme side som smerten også. MEN... Like før, opptil en dag før, så føler jeg meg dårlig. Under anfallet føles det som kroppen råtner, kan få feber etc., før smerten setter inn. Da er det bare å gå og legge seg. Er det sånne symptomer hun har? Anonymkode: ebb65...10b
November-spire-79 Skrevet 8. november 2019 #8 Skrevet 8. november 2019 Jeg var 5 minutter hos lege. Ingen tvil om at det var det😀har veldig klassiske anfall med flimring og 20 minutter til hodepinen kommer.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2019 #9 Skrevet 8. november 2019 2 timer siden, November-spire-79 skrev: Jeg var 5 minutter hos lege. Ingen tvil om at det var det😀har veldig klassiske anfall med flimring og 20 minutter til hodepinen kommer. Ja, jeg og.. får dårlig syn 😕 Anonymkode: b3106...17e
November-spire-79 Skrevet 8. november 2019 #10 Skrevet 8. november 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja, jeg og.. får dårlig syn 😕 Anonymkode: b3106...17e Ja jeg også😂ser ingenting så lenge flimringen er der. Må stoppe fort hvis jeg kjører bil😀
Anonym bruker Skrevet 8. november 2019 #11 Skrevet 8. november 2019 Eg fikk migrene sent 20 årene. Alle i min famile har migrene. Så ut fra symptomer ect satte legen diagnose Anonymkode: fef60...acd
Anonym bruker Skrevet 8. november 2019 #12 Skrevet 8. november 2019 Familiehistorie og mr. Anonymkode: 0b123...763
Anonym bruker Skrevet 8. november 2019 #13 Skrevet 8. november 2019 1 time siden, November-spire-79 skrev: Ja jeg også😂ser ingenting så lenge flimringen er der. Må stoppe fort hvis jeg kjører bil😀 Oi, såpass...! Ingen medisiner funker? Anonymkode: b3106...17e
November-spire-79 Skrevet 8. november 2019 #14 Skrevet 8. november 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Oi, såpass...! Ingen medisiner funker? Anonymkode: b3106...17e Jeg synes ikke medisiner virker. Blir bare mer sløv. Men jeg rekker å stoppe bilen altså😂kjenner symtomene så godt nå. Jeg har migrene i 4 dager. Det værste er egentlig lys og lyd. 😫
Anonym bruker Skrevet 8. november 2019 #15 Skrevet 8. november 2019 16 timer siden, Anonym bruker skrev: MR med og uten kontrast, EEG og to timer hos nevrolog. Siden de mistenkte hjernesvulst ble nok utredningen deretter. Til syvende og sist satt nevrolog diagnosen. Hadde også flere dagbøker jeg førte, og var innom alle medisiner for å finne noe med effekt. 😊 Anonymkode: b25d0...d47 Har du funnet noen med god effekt for deg? Hi Anonymkode: 488aa...454
Anonym bruker Skrevet 8. november 2019 #16 Skrevet 8. november 2019 Hvorfor tas det MR med og uten kontrast, hva er egentlig forskjellen på det? Hi Anonymkode: 488aa...454
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå