Gå til innhold

Varmefôra gummistøvler (a la cherrox)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke rimelige, fôra, gummistøvler duger å brukes om vinteren? 

Anonymkode: d2646...ad6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fora støvler ala cherrox, men det er for kaldt på vinteren, når det er minusgrader. Da duger bare vintersko synes jeg, med mindre det er mildvær.

Anonymkode: 1139b...4dc

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg har fora støvler ala cherrox, men det er for kaldt på vinteren, når det er minusgrader. Da duger bare vintersko synes jeg, med mindre det er mildvær.

Anonymkode: 1139b...4dc

Ja, altså, man bruker vel støvler når det er vått :P Det vil si rundt 0? Holder det med dock boots da?

Anonymkode: d2646...ad6

Skrevet

Mine har de siste vintrene hatt Friends Svalbard termostøvler til bruk i slapseføre. 

Skrevet

Vi har hatt både Cherrox, Slusher og Dock Boots og merker ikke så stor forskjell. Med ullsåle og raggsokker i duger de ned til et par kuldegrader, etter det bruker vi vintersko.

Anonymkode: 5021f...d1a

Skrevet

Vi har Viking cherrox å de tåler -21 grader. Sønnen min bruker kun de om vinteren. Han har også viking vintersko men de bruker han aldri,han sier at han fryser ikke med cherrox.Men her vi bor er det vel aldri kaldere enn -10 grader.

Anonymkode: 36a58...b1a

Skrevet

Syns nesten Dock Boots er bedre enn de fleste vintersko. Vintersko blir så klumpete. Dock Boots kan de bare stikke føttene oppi, og voila!

Anonymkode: 15619...b89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...