Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #1 Skrevet 7. november 2019 Er syke med hodepine. Har en som klager over hodepine nå tredje dagen på rad. Litt tett i nesa, ellers ingen andre symptomer enn hodepinen. Andre i familien er forkjølet med hoste men ingen hodepine. Blir litt stresset over denne hodepinen som varer så lenge og lurer om den bør undersøkes eller kan det være virus selv om hun ikke har andre symptomer. Anonymkode: 7ff4c...419
Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #2 Skrevet 7. november 2019 Hvor gammel er hun? Anonymkode: 9069e...0b3
Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #4 Skrevet 7. november 2019 Ja. Mitt barn på 6,5 år har hodepine og vondt i halsen. Feber... Elendig form. Vet flere andre i omgangskretsen har hatt feber og hodepine også. Det har gått over av seg selv, og 1 ble undersøkt hos lege pga halsvondt, var bare halsvirus. Men hodepinen var verst hos min tror jeg. Og feberen. Anonymkode: 14f46...201
Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #5 Skrevet 7. november 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja. Mitt barn på 6,5 år har hodepine og vondt i halsen. Feber... Elendig form. Vet flere andre i omgangskretsen har hatt feber og hodepine også. Det har gått over av seg selv, og 1 ble undersøkt hos lege pga halsvondt, var bare halsvirus. Men hodepinen var verst hos min tror jeg. Og feberen. Anonymkode: 14f46...201 Skjønner. Men synes det er rart at hun har nesten ingen andre forkjølelsesymptomer, kun hodepine. Hadde hun hatt det så hadde jeg tenkt vanlig virus. Heller ikke feber. Vi andre er liksom forkjølet, ingen hodepine, mens hos henne er det omvendt. Anonymkode: 7ff4c...419
Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #6 Skrevet 7. november 2019 Vi har hanglet i over en uke nå, først begge barna (på 8 og 2) og nå oss voksne. Begynte med diffus muskelverk, uten spes høy feber, så inkluderte det hodepine. Og nå ligger jeg rett ut med feber, hodepine på 5. dagen, sår hals og håper det gir seg snart. Men det har roet seg med paracet, ikke utslett. Derfor antar vi at det bare er virus. Det er mye av samme blant folk rundt oss på jobb, skole og bhg også. Men er du veldig bekymret så er det så klart best å kontakte fastlegen, du kjenner ditt barn best. Anonymkode: a0314...807
Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #7 Skrevet 7. november 2019 Ja, 10 åringen her også har slitt i 3 uker. Startet med feber et par dager da, men etter det har det vært hodepine og litt hostete/slimete i halsen. Tok henne til legen forrige dagen, for jeg synes hun hadde hanglet så lenge og kom hjem fra skolen med hodepine hver eneste dag. Men de fant ikke noe galt, var bare en virus som var litt langvarig og satt litt i sa de. Anonymkode: 756cd...0a7
Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #8 Skrevet 7. november 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja, 10 åringen her også har slitt i 3 uker. Startet med feber et par dager da, men etter det har det vært hodepine og litt hostete/slimete i halsen. Tok henne til legen forrige dagen, for jeg synes hun hadde hanglet så lenge og kom hjem fra skolen med hodepine hver eneste dag. Men de fant ikke noe galt, var bare en virus som var litt langvarig og satt litt i sa de. Anonymkode: 756cd...0a7 Åj det var lenge. Ligner da på det som er hos vår ti åring. Da får vi avvente og se. Av en eller annen grunn blir jeg stresset når barn strever med hodepine. God bedring til dere. Anonymkode: 7ff4c...419
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå