Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #1 Skrevet 7. november 2019 Uff, nå var det noen på døra her IGJEN som skulle selge noe alarm-greier. Føler meg så slem når jeg sier at jeg ikke har tid. Men jeg orker ikke å stå og skravle med disse! Har ikke råd til å ha noe alarm likevel!! Men får jo så dårlig samvittighet... Kommer det noen og selger lodd for idrettslaget eller skolekorpset eller noe sånt lokalt, så kjøper jeg gjerne. Måtte bare få det ut! 😉 Anonymkode: 7401c...ef5
Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #2 Skrevet 7. november 2019 slem ? Lurer på åssen du er ellers i livet Anonymkode: 2eb97...275
Mostly Harmless Skrevet 7. november 2019 #3 Skrevet 7. november 2019 Du er da heller grei som ikke kaster bort tiden deres med prat når du uansett ikke skal ha alarm. Og ikke en gang tenk at du burde prioritere å kjøpe alarm, bare fordi noen firmaer er pågående nok til å sende folk på døra di. Du gjør oss alle en tjeneste ved å bidra til at en slik fremgangsmåte forhåpentligvis blir for ulønnsom.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2019 #4 Skrevet 9. november 2019 På 07.11.2019 den 18.32, Mostly Harmless skrev: Du er da heller grei som ikke kaster bort tiden deres med prat når du uansett ikke skal ha alarm. Og ikke en gang tenk at du burde prioritere å kjøpe alarm, bare fordi noen firmaer er pågående nok til å sende folk på døra di. Du gjør oss alle en tjeneste ved å bidra til at en slik fremgangsmåte forhåpentligvis blir for ulønnsom. Takk! 😄 HI Anonymkode: 7401c...ef5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå