Gå til innhold

Normal sin graviditetstest, erfaringer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Får normal sånne streker uansett? Leser her inne at skyggestreker er veldig vanlig på tester. 

Vi har prøvd i mange år, og har 4 ivf forsøk bak oss, det er ikke funnet noen grunn til at det ikke går, men vi har det siste året sluttet å prøve. Nettopp ferdig med mensen (4 dager med lett blødning). Men brystene er fremdeles kjempe vonde og det har aldri skjedd før. Derfor kjøpte jeg en strimmel på normal etter jobb. Testen er tatt ca 1 time siden siste tissetur. Alltid bare ventet på mensen, så jeg aner ikke hva som er normalt på sånne strimler. 

Screenshot_20191107-164129.png

Anonymkode: 6c746...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er vist faktisk positiv. Måtte kjøpe meg en digital. Den viser gravid, 1-2 uker. 

Det er det villeste.

Anonymkode: 6c746...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer ❤️❤️❤️

Anonymkode: 9ca67...f6e

 

4 timer siden, Pobie skrev:

Gratulerer :)

 

1 time siden, November-spire-79 skrev:

Gratulerer😀 

Nei, det var en kortvarig glede. I dag er streken helt borte. 1-2 uker lyser fremdeles fra i går. Men med nærmere regning stemmer det heller ikke med syklusen. Så det var nok bare et streif-egg. Jaja, det var iallefall en fin opplevelse, og en fin kveld i går, om ikke annet. 

20191108_080025.jpg

Anonymkode: 6c746...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

 

 

Nei, det var en kortvarig glede. I dag er streken helt borte. 1-2 uker lyser fremdeles fra i går. Men med nærmere regning stemmer det heller ikke med syklusen. Så det var nok bare et streif-egg. Jaja, det var iallefall en fin opplevelse, og en fin kveld i går, om ikke annet. 

20191108_080025.jpg

Anonymkode: 6c746...3f4

Nei så utrolig kjedelig😢krysser fingre og tær for at det går neste gang. 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, November-spire-79 skrev:

Nei så utrolig kjedelig😢krysser fingre og tær for at det går neste gang. 🤞

Takk❤ Jeg trodde virkelig ikke jeg kunne bli gravid. 6 år siden vi startet prøvingen. Vet ikke helt om jeg har troa på at det kan skje igjen akkurat. Men det var en helt syk opplevelse ! Lykke til du og, og alle dere andre😊

Anonymkode: 6c746...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk❤ Jeg trodde virkelig ikke jeg kunne bli gravid. 6 år siden vi startet prøvingen. Vet ikke helt om jeg har troa på at det kan skje igjen akkurat. Men det var en helt syk opplevelse ! Lykke til du og, og alle dere andre😊

Anonymkode: 6c746...3f4

Jeg kjenner flere som har gitt opp, men så plutselig har det skjedd uten at de har gjort så mye for det❤️Plutselig sitter den🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...