Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #1 Skrevet 7. november 2019 Dere som har vært på charterferie med TUI før, må man bestille plass på flyet for å få sitte sammen? Anonymkode: 5c7e9...2a9
Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #2 Skrevet 7. november 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Dere som har vært på charterferie med TUI før, må man bestille plass på flyet for å få sitte sammen? Anonymkode: 5c7e9...2a9 Det varierer. Som regel må man ikke bestille plass for å få sitte sammen, men hvis du reiser med små barn, ville jeg ikke tatt sjansen. De setter ikke et lite barn alene, men du risikerer at et større barn blir sittende alene, eller at foreldrene må dele seg. Jeg synes det er praktisk å ha oss fire samlet, og vi vil ha vindusplass, så vi bestiller altså seter. Anonymkode: fbd7b...b0a
Anonym bruker Skrevet 7. november 2019 #3 Skrevet 7. november 2019 Bestiller alltid plasser på flyet. Det er eneste måten å være sikret å sitte sammen. Jeg forventer ikke at andre skal flytte seg hvis jeg ikke har booket seter på forhånd. Anonymkode: da37b...e9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå