Gå til innhold

Hvilke sexvaner har dere som har vært sammen i 10+ år?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Diskutert sex med noen venninner, og de så på meg som om jeg var sprø fordi jeg og mannen stikker inn på badet/dusjen, eller til og med iblant i senga, og tar oss en kjapp en på dagtid, mens barna er våkne og i hus. Er dette seriøst uvanlig? Etter 12-13 år sammen er det ikke akkurat sånn at lysten på sex er der konstant lenger, og ei heller at begge alltid har lyst samtidig, og da gjelder det iallfall for vår del å gripe øyeblikkene når de kommer, fremfor å "ta det når det passer"... noe som virkelig ikke er spesielt lystbetont for min del iallfall! 

Hvordan gjør dere? Torsdager kl 21? Når dere har lyst? Kun i helgene? Etter barnas leggetid?

 

Mvh nysgjerrig

Anonymkode: ce271...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi gjør alt av delene. Elsker sex begge to. J selvsagt er det blitt mindre med snart 4 barn men 1-3 ganger i uken har vi i alle fall.

Anonymkode: c5588...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi benytter sjansen, når vi har den! Ikke så ofte i senga, når ungene er våkne, men badet er flittig brukt på dagtid. Vi kan godt kose oss på stua etter sengetid, låser stuedøra, så vi ikke kan bli tatt på fersken! I senga blir det omtrent hver natt. I dag kom mannen hjem i lunsjen, for en kjapp en❤ Vært sammen i 25 år.

Anonymkode: f7052...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi benytter sjansen, når vi har den! Ikke så ofte i senga, når ungene er våkne, men badet er flittig brukt på dagtid. Vi kan godt kose oss på stua etter sengetid, låser stuedøra, så vi ikke kan bli tatt på fersken! I senga blir det omtrent hver natt. I dag kom mannen hjem i lunsjen, for en kjapp en❤ Vært sammen i 25 år.

Anonymkode: f7052...768

Åh Gud. Hadde jeg ikke orket. 
Her er det ca en gang i uka, som oftest etter to glass vin. Sex er kjedelig. 🙄

Anonymkode: 67cea...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Åh Gud. Hadde jeg ikke orket. 
Her er det ca en gang i uka, som oftest etter to glass vin. Sex er kjedelig. 🙄

Anonymkode: 67cea...36d

Sex trenger ikke være kjedelig. Man velger selv om man vil gjøre sexen kjedelig...

Anonymkode: 9d1b2...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sex trenger ikke være kjedelig. Man velger selv om man vil gjøre sexen kjedelig...

Anonymkode: 9d1b2...32c

Enig. Vi gjør som hi og mannen. Vært sammen i 25 år snart, og nå er vi begge over 50 🙊

Anonymkode: 77249...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig. Vi gjør som hi og mannen. Vært sammen i 25 år snart, og nå er vi begge over 50 🙊

Anonymkode: 77249...7d4

Enig, må benytte de sjansene som er og den lysten som er, for det opprettholder tenningen i forholdet, hjelper å stadig "se" hverandre, være oppmerksom på hverandre, se muligheter, bli kreativ - selv innenfor tidvis rimelig snevre rammer og tidsrammer ;) Rett under 50 her.

Anonymkode: 9d1b2...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke ramle meg inn å ha sex med barna våkne i huset. Eller det hender jo at de er våkne i sengen sin, men da er vi på vårt soverom med døra igjen og alle har lagt seg for kvelden. Hadde vært så livredd for at de skulle fått med seg noe, at det hadde jeg aldri greid.

Anonymkode: 585e9...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre vi er like "normale" som venninnene mine - uansett hva de måtte tenke! Og er for øvrig helt enig - sex er hva du gjør det til, opp til en selv og partneren hvor og hvor ofte osv man ønsker, men også hvordan sexen er! Jeg er ekstremt glad i sex, og det er heldigvis mannen min også. Tror aldri vi har gått ei uke uten (en eller annen form for) sex de 12-13 årene vi har vært, og forstår ikke hvordan folk klarer å beholde gnisten i forholdet uten!?

Takk for alle svar!

 

HI

Anonymkode: ce271...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex så ofte det går.

Sender mld i løpet av dagen som er sexrelatert og jeg gleder meg hele dagen til deilig sex med mannen min. Har sex på kjøkkenbenken, på badet, på stuebordet, overalt.

Gjennomsnitt 3-4 ganger i uken.

Anonymkode: 188e2...d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i 10 år. Sex en gang i måneden eller sjeldnere (par ganger i året på det verste). Hans valg.... alltid sex på soverommet. Klarte å overtale han til å ha sex i dusjen på bryllupsnatten, men aldri skjedd igjen. 

Anonymkode: 6da04...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ca 2 ganger i mnd, kun i senga på lørdag eller søndags morgen. Jeg sliter litt med lysten. Har aldri lyst på andre tidspunkter enn på morgenen når jeg er skikkelig uthvilt og det er ikke alltid vi har tid på lørdag eller søndagsmorgen. Da kan det gå måneder mellom hver gang.

Anonymkode: 595ab...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i over 20 år og har sex kanskje en gang i uka.

Noen ganger i senga på søndags morgen, og mannen har vel kommet hjem for å ha sex i lunsjen en gang siste året. Ellers skjer det i senga og som oftest planlagt, vi planlegger i stua at nå går vi og tar en dusj også har vi sex ;)

Har fire barn da, og de er jo overalt i huset, til alle døgnets tider, så sex andre steder enn på soverommet skjer ikke.

Anonymkode: 7f59e...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanligvis hver helg når jeg ikke har mensen. Sjeldent på hverdager men det skjer om vi begge har lyst og har overskudd. Vært sammen i 15 år. 

Anonymkode: 586a5...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i 14 år. Varierer veldig. Men ca 1-2 ganger i uka. Nå som vi pusser opp gammelt hus med to barn og full jobb har det vært sjeldnere, 2 ganger i måneden kanskje siden sommeren. Orker ikke akkurat nå, har ikke overskudd 😅

Anonymkode: 18c00...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 år, sex kun når alle ungene er fysisk ute av huset, bortreist eller på overnatting. 

Det vil si 3-4 ganger pr år😕

Anonymkode: 7c94c...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bare vært sammen i ca 6 år, men svarer siden vi har tenåring i hus. Mannen er alltid i seng før datteren er i seng/sover så vi må være oppfinnsomme😅 Badet er mye brukt, når han kan gå tidlig fra jobb benytter vi sjansen før hun kommer hjem, innimellom våkner mannen til når jeg kommer og legger meg, og selvsagt når hun er ute med venner el i helgene👏😊

Anonymkode: 2be0c...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex hva fornnoe???  Sex ? 

Nei da. Vi er gift har vært sammen og gift i  20 år og vært sammen i 27 år. Vi  har sex mår vi har lyst. Viktig å holde sexlivet  i live. 

Anonymkode: 9e477...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sex alt fra tre ganger i uka til tre ganger i mnd.
De yngste barna legger seg fortsatt relativt tidlig og våkner tidlig, mens tenåringen er sent oppe og sover lenge. Så sex har blitt vanskeligere enn det pleide å være. 

Vi benytter sjansen til å «ta en dusj» med låst dør på badet mens ungene holder på med sitt, eller har relativt stille sex på soverommet morgen eller kveld. Vi har blitt «tatt» i å ha låst dør et par ganger, men ellers har vi ikke utsatt barna for noen traumatiske opplevelser. 

Anonymkode: e88ca...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Espen10 skrev:

Har ikke hatt sex på seks over år. Savner det veldig. Er lei meg hver dag

Frustrerende :(

Anonymkode: 6da04...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2019 den 22.57, Anonym bruker skrev:

Sex så ofte det går.

Sender mld i løpet av dagen som er sexrelatert og jeg gleder meg hele dagen til deilig sex med mannen min. Har sex på kjøkkenbenken, på badet, på stuebordet, overalt.

Gjennomsnitt 3-4 ganger i uken.

Anonymkode: 188e2...d90

Misunnelig... 

Anonymkode: 888a7...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2019 den 23.09, Espen10 skrev:

Har ikke hatt sex på seks over år. Savner det veldig. Er lei meg hver dag

Har dere ikke gjort mer for å få et forhold igjen? Lenge siden du hadde en tråd her om dette, du fikk mange gode råd da.

Hvor lenge holder du ut å gå og være lei deg hver dag før du blir deprimert og/eller gjøre noe du ikke ønsker å gjøre?

Anonymkode: 9d1b2...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2019 den 22.53, Anonym bruker skrev:

Godt å høre vi er like "normale" som venninnene mine - uansett hva de måtte tenke! Og er for øvrig helt enig - sex er hva du gjør det til, opp til en selv og partneren hvor og hvor ofte osv man ønsker, men også hvordan sexen er! Jeg er ekstremt glad i sex, og det er heldigvis mannen min også. Tror aldri vi har gått ei uke uten (en eller annen form for) sex de 12-13 årene vi har vært, og forstår ikke hvordan folk klarer å beholde gnisten i forholdet uten!?

Takk for alle svar!

 

HI

Anonymkode: ce271...961

beskytta liv uten mye tøft psykisk og fysisk da eller? :o

vi har gått mer enn én uke uten sex, som j periodene etter fødsler, i perioder med kolikk og 20 timer hyling i døgnet, i ukene der min umistelige, gode svigermor ble dødssyk og deretter døde og mannen min ikke var i humør til pulings akkurat, og også i perioder der barna våkner 4.30 og det er mye sykdom osv.

Tenker at de som ikke forstår at det er mulig å gå en uke uten sex ikke har opplevd så mye.

I gode perioder har vi sex alt fra 2 til 7 eller flere ganger i uka.

Anonymkode: b614d...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har dere ikke gjort mer for å få et forhold igjen? Lenge siden du hadde en tråd her om dette, du fikk mange gode råd da.

Hvor lenge holder du ut å gå og være lei deg hver dag før du blir deprimert og/eller gjøre noe du ikke ønsker å gjøre?

Anonymkode: 9d1b2...32c

Han har skrevet i en annen tråd at partner er kronisk syk. Så det er en grunn til at hun ikke vil ligge med han. 

Anonymkode: 7c94c...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...