Gå til innhold

Trenger tips til gave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er jente 11 år. Bestemor er syk, den ene foten og ene hånden er blitt lamm og hun kan nesten ikkje snakke. Hun ble syk for ca ett halvt år siden. Der er jo snart jul og vil gi noko spessielt til bestemor, siden jeg bare er 11 år så er det ikkje så lett og kjøpe noko men har dere noen bra tips så bare kom me det.🙂

Anonymkode: 93968...e07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå en runde på alle steder hun er glad i og ta bilder, både inne og ute (huset, hagen  cafeen, butikken, utsikten, skiene i garasjen, bilverkstedet osv). Sett sammen med bilder av mennesker og dyr hun kjenner og lag enten en fotobok eller sett dem sammen så hun kan se dem på mobil eller pc.

Anonymkode: 88a7e...a90

Skrevet

Kan du strikke eller hekle noe til henne?

Eller kanskje du kan kjøpe et godt sjal til henne. Eller noen gode, tykke sokker eller votter i fine farger til henne, noen av de som har hatt slag kan bli ganske frosne av seg, så da er det godt med noe varmt.

Greier hun å lese så kan et blad eller en bok også være en fin gave. Har dere en bruktbutikk eller fretexbutikk eller lignende der du bor så finner du mange fine bøker der også.

Ellers er jeg sikker på at hun vil like å få en slik bildebok som første foreslo også, gjerne med bilder av deg og henne også.

Hvis hun har glede av å se en film fremdeles, så kanskje du kan alliere deg med en av de voksne slik at dere tar med bestemor på kino, så er billetten hennes gaven fra deg. Så ordner de voksne med transport.

Så kjekt at du planlegger gave til henne allerede nå :)

Anonymkode: bb0a1...274

Skrevet (endret)

lag noe så blir hun nok glad

Endret av Lydjana
Skrevet

Lag noe så blir hun nok glad

Anonymkode: 93968...e07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...